در «شب‌گشت» اتفاق افتاد:

توضیحات حامد عنقا درباره وضعیت پخش فصل دو «پدر»

۱۳۹۷/۱۱/۰۹ - ۰۷:۴۷:۲۸
کد خبر: ۸۰۵۷۵۳
کارگردان و تهیه کننده سریال پدر شب گذشته میهمان برنامه ‌«شب‌گشت» بودند و گفتگویی در فضای فانتزی با این دو انجام و همچنین درباره وضعیت فصل دو سریال «پدر» و پخش نشدن «سینمادو» نیز توسط محمد سلوکی؛ مجری این برنامه ، سوالاتی صورت گرفت.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، حامد عنقا نویسنده و تهیه‌کننده سریال «پدر» درباره وضعیت فصل دو «پدر» توضیح داد: رفتار شرافتمندانه این است که زمانی دوباره برگردیم که بتوانیم فصل دو را بهتر از فصل یک تحویل مخاطب بدهیم. اینکه ما بخواهیم صرفا به خاطر فصل یک ، مخاطب را در فصل دو نگه داریم یک رفتار اقتصادی ست که خب ما به شکل‌های دیگر هم میتوانیم آن را انجام بدهیم اما ترجیح میدهیم به مخاطبتان احترام بگذاریم.

وی همچنین درباره روی آنتن نرفتن برنامه سینما‌دو در دهه فجر گفت: ما در آستانه چهل سالگی انقلاب میخواستیم رویکردی انتقادی به سینما داشته باشیم و سینما را بررسی کنیم چراکه این چیزی که الان در سینما شاهد هستیم قطعا آن چیزی نیست که دنبالش بودیم. درنظر داشتیم خیلی از کارگزارها را دعوت کنیم و در این باره حرف بزنند که گویا مصلحت نبود و اتفاق نیفتاد. به هرحال که به قول معروف دکمه هایمان برای این کت جفت و جور نبود!

شب‌گشت با اجرای محمد سلوکی ، کارگردانی محمدرضا رضاییان و تهیه‌کنندگی حمید مراوندی یکشنبه تا چهارشنبه حوالی ۲۳:۳۰ از شبکه دو روی آنتن می‌رود. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز