در گردهمایی آیین هر ساله جشنواره‌ فیلم فجر؛

به دعوت انجمن صنفی کارگردانان سینمای مستند فیلم های جشنواره را با هم ببینیم

۱۳۹۷/۱۱/۰۹ - ۰۷:۴۶:۲۱
کد خبر: ۸۰۵۷۵۹
انجمن کارگردانان سینمای مستند از همه علاقه‌مندان سینمای ایران دعوت می‌کند در آیین هر ساله جشنواره‌ فیلم فجر که گردهمایی بزرگ سینمای ایران است در کنار دیگر آثار، به تماشای فیلم‌های مستند منتخب بنشینند.

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ انجمن کارگردانان سینمای مستند از همه علاقمندان سینمای ایران  دعوت کرد تا در آیین هر ساله جشنواره‌ فیلم فجر که گردهمایی بزرگ سینمای ایران است در کنار دیگر آثار، به تماشای فیلم‌های مستند منتخب بنشینند. 

متن منتشر شده از سوی انجمن به این شرح است:

این انجمن معتقد است بالندگی و پویایی سینمای ایران، مرهون حضور قدرتمندانه همه ظرفیت‌های سینمایی، مخصوصا سینمای اندیشمند و آگاهی بخش و مسئولیت‌پذیر مستند است.

بی‌گمان، درایت و توجه مسئولان جشنواره فجر به سینمای مستند به رونق و نشاط فرهنگی هرچه بیشتر این جشن ملی خواهد افزود. هیئت مدیره انجمن کارگردانان سینمای مستند امیدوار است در اولین فرصت و دیدار با دبیر محترم جشنواره فجر، زمینه‌ها و راهکارهای متناسب و متعادل انتخاب و نمایش فیلم‌های مستند را برای سال آتی فراهم کند.

سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر به دبیری ابراهیم داروغه‌زاده همزمان با سالگرد چهل سالگی انقلاب 10 تا 22 بهمن ماه برگزار می‌شود.

   

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز