تمجید بی‌سابقه مسعود فراستی از یک فیلم سینمایی

۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۱۲:۵۷:۰۷
کد خبر: ۸۰۷۱۲۷
تمجید بی‌سابقه مسعود فراستی از یک فیلم سینمایی
مسعود فراستی در برنامه «هفت» از فیلم «سرخپوست» به کارگردانی نیما جاویدی به تهیه کنندگی مجید مطلبی و مجری طرح و سرمایه گذاری محمدصادق رنجکشان به نیکی یاد کرده و آن را فیلم خوبی دانست.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، دومین قسمت از برنامه سینمایی «هفت» با اجرای محمدحسین لطیفی، چهارشنبه ۱۰ بهمن همزمان با نخستین روز از برگزاری سی و هفتمین جشنواره ملی فیلم فجر روی آنتن شبکه سه سیما رفت.

در این برنامه، مسعود فراستی و سعید قطبی‌زاده به نقد فیلم‌های روز نخست جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد، پرداختند.

فراستی در ابتدای این بخش خطاب به بینندگان گفت که یک خبر خوب برایتان دارم و ادامه داد: «من امروز یک فیلم خوب دیدم، می خواهم تعلیق همه را به هم زده و به چند نفر که فیلم خوبی ساختند تبریک بگویم، من امروز کاملا از این فیلم تعجب کردم. به نیما جاویدی کارگردان، نوید محمدزاده بازیگر، رامین کوشا آهنگساز و تهیه کننده و عوامل دکور تبریک می‌گویم. نام فیلم را نمی برم تا به موقع‌اش که نقد اساسی روی آن برویم، این شوک «هفت» امسال بود.»

با نام‌هایی که فراستی عنوان کرد، فیلمی که توانسته در جشنواره سی و هفتم نظر او را جلب کند، «سرخپوست» به کارگردانی نیما جاوید با بازی پریناز ایزدیار و نوید محمدزاده است.

در خلاصه داستان سرخ پوست آمده است: سال ۱۳۴۷، یک زندان قدیمی در جنوب ایران به دلیل مجاورت با فرودگاهِ در حال توسعهٔ شهر در حال تخلیه است. سرگرد نعمت جاهد، رئیس زندان به همراه مامورانش در حال انتقال زندانیان به زندان جدیدند…

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز