در نشست رسانه‌ای فیلم «ناگهان درخت» مطرح شد؛

خوشحالم که یکی از پیرزنان ایران هستم

۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۱۲:۲۷:۵۶
کد خبر: ۸۰۷۵۸۱
خوشحالم که یکی از پیرزنان ایران هستم
​مهناز افشار در واکنش به مقاله توهین‌آمیز روزنامه کیهان درباره فاطمه معتمدآریا گفت: من هم یک پیرزن هستم و منتقدان بدانند که ما با این واژه‌ها قوی‌تر می‌شویم.

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر خبر گزاری برنا ؛ نشست رسانه‌ای فیلم «ناگهان درخت» با حضور صفی یزدانیان، کارگردان، پیمان معادی، تهیه‌کننده، مهناز افشار، شقایق دهقان، مهراب قاسم‌خانی بازیگر و جمعی از عوامل این فیلم در پردیس سینمایی ملت برگزار شد.

مهناز افشار در مورد تجربه بازی کردن مقابل پیمان معادی گفت: پیمان معادی در دو مقطع، کمک بزرگی به من کرد. یکی بازی در فیلم برف روی کاج‌ها بود که ایشان شجاعانه پای من ایستادند و دیگری بازی در همین فیلم بود. ایشان به عنوان تهیه ‌کننده و یک همکار، من را بسیار یاری کردند.

در روز اولی که با آقای یزدانیان روبه‌رو شدم، ایشان به من گفت که باید چیزی بشوی که تاکنون نبوده‌ای. در همین جا بود که فهمیدم باید یک مجموعه‌ای از اتفاقات را بپذیرم و با آن کنار بیایم. باید بگویم که در این روزها بعضی از واژه‌ها افتخار است. خیلی خوش‌حال هستم که یکی از پیرزنان ایران هستم؛ در ارتباط با خانم فاطمه معتمدآریا .

افشار در ادامه گفت: باید از منتقدین تشکر کنم و بگویم که اتفاقا حرف‌های آنان باعث می‌شود که بهتر کار کنم و در این مسیر مصرتر بشوم. باید به آن منتقدان عزیزی که قصد دارند با واژه‌هایی بسیار تلخ، قلبی را بشکنند بگویم که شما نمی‌دانید که این حرف‌هایتان تا چه اندازه به بازیگران و خود من کمک می‌کند. اگر زن هستید، روی ماهتان را می‌بوسم و اگر هم مرد هستید اصلا چنین کاری را انجام نمی‌دهم.

ناگهان گلابی

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز