میرکریمی: پرداختن به روابط انسانی از علایق همیشگی من بوده

۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۰۷:۳۵:۱۹
کد خبر: ۸۰۷۸۰۹
میرکریمی: پرداختن به روابط انسانی از علایق همیشگی من بوده
رضا میرکریمی از ساخت «قصر شیرین» گفت و اظهار داشت که پرداختن به روابط انسانی همیشه از دغدغه‌ها و علایقش بوده.

رضا میرکریمی کارگردان سینما که امسال با فیلم سینمایی «قصر شیرین» در جشنواره فیلم فجر حضور دارد در گفت‌وگو با خبرنگار برنا، اظهار داشت: همانطور که عنوان کردم حامد بهداد اولین انتخاب من برای بازی در این فیلم سینمایی نبود ولی من خیلی به اینکه با این بازیگر همکاری داشته باشم علاقه‌مند بودم و امروز که این همکاری در «قصر شیرین» اتفاق افتاده برای من بسیار خوشایند است و حامد بهداد در نقشی که بازی کرده بسیار خوب ظاهر شده است.

میرکریمی خاطرنشان کرد: بسیاری به پایانبندی فیلم‌های اخیر من نقدهایی دارند که برایم چندان قابل قبول نیستند. من به اینکه این فیلم‌ها پایانی باز دارند هیچ اعتقادی ندارم، به هر حال باید فیلم در یک جا به پایان برسد و من فکر می‌کنم در «قصر شیرین» هر آنچه که لازم بود در روایت شود را روایت کردیم.

وی افزود: طرح این فیلمنامه حدود پنج سال پیش به ذهنم رسید و من بارها این فیلمنامه را با افرادی نوشتم که به نتیجه دلخواهم نرسیدم و در نهایت با دو نویسنده این فیلم به نتیجه دلخواه رسیدیم و احساس کردم که حال زمان ساخت «قصر شیرین» فرا رسیده است. «قصر شیرین» برشی از زندگی افرادی است که در آن روابط انسانی مطرح می‌شود و همیشه پرداختن به اینگونه مسائل از دغدغه‌ها و علایق من بوده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز