در پی نشست خبری سمفونی نهم مطرح شد؛

اظهارات پر سر و صدای بازیگر کوروش/ ببینید

۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۱۰:۰۷:۴۰
کد خبر: ۸۰۷۹۵۵
اظهارات پر سر و صدای بازیگر کوروش/ ببینید
علیرضا کمالی نژاد گفت: در نشست خبری فیلم «سمفونی نهم» به اظهار نظر درباره دغدغه های فرهنگی، رفتاری و آبشخور وجود ناهنجاریهای رفتارهای نامناسب در داخل کشور پرداخت.

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ علیرضا کمالی نژاد در نشست خبری فیلم «سمفونی نهم» به اظهار نظر درباره دغدغه های فرهنگی، رفتاری و آبشخور وجود ناهنجاریهای رفتارهای نامناسب در داخل کشور پرداخت و گفت:  هموطن عزیز و بزرگوارم از متنهایى که براى این حقیر فرستادید و فحاشى هایى که بعضى از شما عزیزان نسبت به بنده داشتید سپاسگزارم و البته همین امر گواه بر عرایض اینجانب است که کماکان فقر فرهنگى ما آسیب جدى خواهد بود.

وی ادامه داد: اگر مسلمانید به حرمت خون سرور آزادگان جهان حسین بن على، اگر ادعاى آریایى بودن دارید به حرمت کورش بزرگ و فرهنگ کهن این سرزمین،به یکدیگر توهین نکنید و به چشم دشمن برادر و خواهرتان رو نگاه نکنید. حتا اگر هم میهن بودن برایتان اهمیتى ندارد حداقل شأن انسان بودن یکدیگر را رعایت کنیم و دست در دست هم شرایط سخت را سپرى کنیم همراه باعشق.

قسم به فرق شکافته آقاجانم اسدالله الغالب على بن ابیطالب، سر سوزن در کلام و نیتم دروغ و سانسور لحاظ نشد و پروردگار شاهد و گواه است . اون دسته از هموطنان عزیزم که لعنت و ناسزا نثار روح پدرم کردند رو هم واگذار میکنم به عدل حضرت حق.

با همه این وجود کماکان دغدغه مند تک به تک شما عزیزان هستم .

کوچکترین بنده خدا

خاک پاى شما

علیرضا کمالى

میر کمالی

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز