آی‌فیلم نمایش می‌دهد؛

فیلم‌های سینمایی ویژه در دهه فجر

۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۰۶:۰۹:۴۰
کد خبر: ۸۰۸۶۸۵
فیلم‌های سینمایی ویژه در دهه فجر
هم‌زمان با دهه پیروزی انقلاب اسلامی، شبکه آی‌فیلم برای مخاطبانش در هر چهار کانال خود، فیلم‌های سینمایی ویژه‌ای به‌نمایش می‌گذارد.
به‌گزارش سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛  کانال فارسی این شبکه در روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه سه فیلم سینمایی برای مخاطبانش در داخل کشور نمایش می‌دهد.
فیلم سینمایی «استرداد» هجدهم این ماه، سینمایی «ویلایی‌ها» نوزدهم و «شب دهم» در بیستم ماه جاری روانه آنتن می‌شوند.
 
پخش این فیلم‌های سینمایی در هر سه روز رأس ساعت ۲۱:۰۰ و بازپخش هر کدام در ساعت‌های ۰۵:۰۰ و ۱۳:۰۰ روز بعد خواهد بود.
 
آی‌فیلم عربی نیز فیلم‌های سینمایی «بچه‌های آسمان»، «آواز گنجشک‌ها» و «بید مجنون» را به همین مناسبت در روز جمعه ۱۹ بهمن، به‌ترتیب در ساعت‌های ۱۸:۳۰، ۲۰:۳۰ و ۲۲:۳۰ به‌وقت تهران راهی آنتن می‌کند.
 
بازپخش این سه فیلم سینمایی در سه نوبت به‌فاصله ۶ ساعت خواهد بود.
 
کانال آی‌فیلم۲ که از ۱۲ تا ۲۱ بهمن، ۱۰ فیلم سینمایی را برای مخاطبانش در افغانستان و تاجیکستان نمایش می‌دهد، برای پخش در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه به‌ترتیب فیلم‌های سینمایی «تاراج» و «تشکیلات» را در نظر گرفته است.
 
همچنین، فیلم‌های سینمایی «سیانور»، «تیرباران»، «ماجرای نیمروز» و «بادیگارد» در هجدهم، نوزدهم، بیستم و بیست‌ویکم بهمن از این کانال فارسی‌زبان پخش خواهند شد.
این فیلم‌های سینمایی هر روز در ساعت ۱۶ به‌وقت تهران، ۱۷:۰۰ به‌وقت کابل و ۱۷:۳۰ به وقت دوشنبه روی آنتن قرار می‌گیرند و در سه نوبت به‌فاصله ۶ ساعت بازپخش خواهند شد.
 
بر اساس این گزارش، آی‌فیلم انگلیسی نیز در ۲۰ بهمن فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز» را در ساعت ۰۱:۳۰ به‌وقت تهران و ۲۲:۰۰ به‌وقت GMT به‌نمایش می‌گذارد و در سه‌نوبت به‌فاصله ۶ ساعت تکرار آن را روانه آنتن خواهد کرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز