آی‌فیلمی‌ها ببینند؛

«ویلایی‌ها» و «شب دهم» روی آنتن تلویزیون

۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۰۵:۰۸:۱۷
کد خبر: ۸۱۰۱۳۶
«ویلایی‌ها» و «شب دهم» روی آنتن تلویزیون
شبکه آی‌فیلم برای مخاطبانش در داخل کشور، در روزهای جمعه و شنبه فیلم‌های سینمایی ویژه‌ای به‌ نمایش می‌گذارد.

 به‌ گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ کانال فارسی این شبکه، نوزدهم ‌و بیستم بهمن، به‌ ترتیب دو فیلم  «ویلایی‌ها» و «شب دهم» را روانه آنتن می‌کند.

 فیلم سینمایی «ویلایی‌ها» ساخته منیر قیدی و با حضور طناز طباطبایی، پریناز ایزدیار، علی شادمان، صابر ابر، ثریا قاسمی و... در روز جمعه ساعت ۲۱:۰۰ روی آنتن قرار می‌گیرد و در ساعت‌های ۰۵:۰۰ و ۱۳:۰۰ شنبه تکرار آن پخش خواهد شد.

 «ویلایی‌ها» قصه خانواده‌های فرماندهان سپاه و ارتش در سال ۱۳۶۵ است. عزیز زن ۵۰ ساله‌ای است که همراه نوه‌هایش وارد مجموعه ویلاها می‌شود. پس از مدتی سیما که عروس عزیز است از تهران می‌آید تا بچه‌های خود را به خارج از کشور ببرد.

 فیلم سینمایی «شب دهم» به‌کارگردانی جمال شورجه نیز در روز شنبه ۲۱ بهمن در همین ساعت به نمایش گذاشته می‌شود.

 عزیز، در شب دهم ماه محرم پس از درگیری خیابانی عزاداران با مأموران ارتش که برای حمایت از چند آمریکایی مست به خیابان آمده‌اند، از مهلکه می‌گریزد و همسرش را تنها رها می‌کند. او تا سال‌ها احساس پشیمانی و حقارت می‌کند. پسرش به جبهه جنگ می‌رود و عزیز به دنبال پسر روانه جبهه می‌شود؛ اما در راه بر اثر موج انفجار دچار فراموشی شده و پس از بهبودی خود را در موقعیت متفاوتی می‌بیند.

«شب دهم» با بازی جهانبخش سلطانی، ولی شیراندامی،ملیحه نیکجومند، نسرین خدادوست مقدم و رضا بنفشه‌خواه یکشنبه ۲۱ فروردین در ساعت‌های ۰۵:۰۰ و ۱۳:۰۰ بازپخش خواهدشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز