ژیلا صادقی:

جایزه ام را از مردم گرفته ام

۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۱۴:۲۹:۴۲
کد خبر: ۸۱۲۸۰۹
جایزه ام را از مردم گرفته ام
مجری برنامه «نگی که نگفتی» در گفتگو با خبرگزاری برنا از حضورش در جشنواره جام جم خبر داد.

ژیلا صادقی مجری برنامه «نگی که نگفتی» به تهیه کنندگی مجتبی احمدی که کاندید اول اجرای ویژه برنامه نوروزی این شبکه در سال جدید هم هست در گفت و گو با برنا از حضورش در جشنواره جام جم برای اجرای برنامه  «نگی که نگفتی» در بخش بهترین مجری گفت: 

این جشنواره اصولا یک رقابت دوستانه و فرهنگی است که به لطف مدیران محترم سیما راه اندازی شده است اما من به آن نگاه رقابتی ندارم چراکه معتقدم توانایی و عیار کار همکارانم در حوزه های مختلف اجرا بر همگان ثابت شده است و بی شک تمام همکاران من در شبکه های مختلف و در گونه های متفاوت اجرای سیاسی، اجتماعی، ورزشی، هنری و ... بسیار توانمند و قوی هستند و هر یک در سبک و سیاق اجرایی خود بی نظیرند.

مجری برنامه «نگی که نگفتی» ادامه داد: من هم به احترام مدیران سیما و البته مدیران محترم شبکه دو که با حسن نیتشان مرا در این لیست قرار دادند خوشحالم و همین کافیست که کار من  از سوی مردم و مدیران مورد تایید قرار گرفته است . این رقابت یا بهتر بگویم جشنواره فرهنگی قطعا انگیزه ای است برای بهتر شدن، بهتر بودن و تلاش بیشتر، بی تردید ما همگی به عنوان نمایندگان رسانه ملی بایستی با تلاش و مطالعه بیشتر در مدت زمانی که روی آنتن هستیم بهترین را به مخاطبانمان که بهترین داوران هستند و چه در این جشنواره شرکت کنند و چه نه رای و نظر و عقیده شان را در کوچه و خیابان و از طرق مختلف به گوش ما می رسانند ارائه دهیم. 

قطعا من و هر یک از همکارانم در عرصه اجرا بیش از هر چیز به دنبال یک اجرای اخلاقی، در چهارچوب قواعد و قوانین رسانه هستیم و رسیدن به یک اجرای استاندارد هدف اصلی ماست.

از طریق این تریبون از تمام خانواده تلویزیون و مخاطبین رسانه که به من یا به هریک از همکارانم رای می دهند تشکر می کنم و آرزو می کنم بتوانم در طول مدت فعالیتم به آنچه رضایت مخاطب برنامه مان هست دست پیدا کنم. 

صادقی در خصوص برنامه «نگی که نگفتی» هم گفت خدا را شکر می کنم که برنامه در فصل جدید نیز مورد اقبال مخاطبان قرار گرفته و محتوا و موضوعات برنامه که محصول تلاش اتاق فکر و تیم نویسندگان برنامه است با مذاق مخاطب شبکه هماهنگ بوده است. تمام تلاش من  و گروه تهیه و تولید برنامه پرداختن به موضوعات روز جامعه، هنجارها و ناهنجاریها و مسائل اقتصادی روز است و تلاش می کنیم در اتاق فکر و سردبیری  برنامه بر اساس آنچه مخاطب با ما طرح کرده است به یک محتوای جذاب، موثر و البته مفید برسیم تا برنامه نگی که نگفتی بتواند با طراوت و شادابی فصل سوم را نیز پیش ببرد.

ژیلا صادقی در پایان گفت: حضور در این جشنواره به احترام مردم با هر کیفیتی اولویت من بوده است و هرگز به دنبال مقام و درجه جشنواره ای نبوده ام. هرگز در فضای مجازی فعالیتی ندارم و اهل تبلیغ هم نیستم مگر در صفحه برنامه «نگی که نگفتی» و خود رسانه که تکلیفی است که مدیران محترم اتخاذ کرده اند. من جایزه ام را از مردم گرفته ام و رای و نظر آنها را در مورد خودم می دانم. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز