کارگردان فیلم سینمایی «قرارمون پارک شهر»؛

فلورا سام: به هیچ‌عنوان نمی‌خواستم فیلمم در این شرایط و این زمان اکران شود

۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۰۸:۰۸:۰۰
کد خبر: ۸۱۳۰۷۳
فلورا سام: به هیچ‌عنوان نمی‌خواستم فیلمم در این شرایط و این زمان اکران شود
فلورا سام از دلایل فروش پایین فیلم سینمایی «قرارمون پارک شهر» گفت و اظهار داشت: نزدیک بودن زمان اکران فیلم ما به جشنواره فجر باعث شد تا نتوانیم برای تبلیغات کار خاصی انجام دهیم.

فلورا سام، کارگردان سینما و تلویزیون، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، اظهار داشت: فیلم سینمایی «قرارمون پارک شهر» دقیقاً دو روز پس از اختتامیه جشنواره فجر اکران شد و مطمئناً در این شرایط ما نمی‌توانستیم تبلیغاتی برای فیلم‌مان در نظر بگیریم و متأسفانه «قرارمون پارک شهر» بدون تبلیغات لازم اکران شد.

سام تصریح کرد: ما هیچ تبلیغاتی تا امروز در تلویزیون نداشتیم. شهرداری به ما قول داده بود برای تبلیغات در فضای شهر کمک کند اما متأسفانه به قولش عمل نکرد و ما هنوز یک بیلبورد تبلیغاتی نیز در سطح شهر نداریم. به نظر من لازم است به فیلم‌های اجتماعی کمک بیشتری شود. مطمئناً مردم از فیلم‌های کمدی استقبال بیشتری می‌کنند و فیلم‌های اجتماعی نیاز به کمک بیشتری دارند اما متأسفانه مسئولان هیچ کمکی به آثار اجتماعی در بحث تبلیغات نمی‌کنند.

وی افزود: در حال حاضر ما هیچ تبلیغاتی به غیر از تبلیغاتی محدود در فضای مجازی نداشتیم و حتی اولین اکران خصوصی فیلم «قرارمون پارک شهر» نیز در این هفته خواهد بود و امیدوارم در هفته جدید تلویزیون و شهرداری برای تبلیغات به ما کمک کنند.

کارگردان مجموعه تلویزیونی «باغ سرهنگ» در ادامه گفت: به هیچ‌عنوان نمی‌خواستم «قرارمون پارک شهر» در این شرایط و این زمان اکران شود. در مورد اکران فیلم‌ها معمولاً سینماداران تصمیم می‌گیرند و معمولاً فیلم‌های کمدی هستند که در شرایط خوب اکران می‌شوند و به فیلم‌هایی با موضوعات متفاوت توجه چندانی نمی‌شود. من طی صحبتی که با مسئول پخش این فیلم داشتم به من گفتند هیچ تضمینی برای اکران در شرایط بهتر وجود ندارد و من مجبور بودم این ریسک را بپذیرم و اجازه دهم فیلم در این روزهای پس از جشنواره فجر اکران شود.

این کارگردان خاطرنشان کرد: «قرارمون پارک شهر» یک عاشقانه اجتماعی است که در سینمای ما کمتر دیده می‌شود و مطمئناً مردم با دیدن این فیلم آن را به اطرافیانشان پیشنهاد می‌دهند و فکر می‌کنم با بهتر شدن شرایط تبلیغات استقبال بهتری از «قرارمون پارک شهر» صورت خواهد گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز