با تحلیل هالیوود از هیسپان تی وی:

دروغ های سیاست مداران آمریکایی رنگ می بازد

۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۰۵:۰۲:۰۰
کد خبر: ۸۱۳۲۳۸
دروغ های سیاست مداران آمریکایی رنگ می بازد
تحلیل و بررسی سریال ها و فیلم های هالیوودی در برنامه «Spoilers» هیسپان تی وی با اجرای پابلو ایگلسیاس، این هفته به دروغ های آشکار سیاست مداران آمریکایی که برای مردم فاش شده، می پردازد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، در برنامه  «Spoilers»که با موضوع تحلیل سیاست های پشت پرده فیلم ها و سریال های هالیوودی از هیسپان تی وی به روی آنتن می رود، این هفته به دروغ هایی که از زبان سیاست مداران ایالات متحده، برای مردم اثبات شده اشاره دارد.

«پابلو ایگلسیاس» مجری برنامه این هفته با نگاهی به سریال ها و فیلم هایی همچون (The Newsroom) ،(House of Cards) ، (All President’s Men)و (Spotlight) درباره موضوع دستکاری های طلاعاتی در ایالات متحده با کارشناسان برنامه بحث و گفت و گو خواهد کرد. 

در ادامه برنامه به بهانه پخش سکانس هایی از این فیلم ها به موضوعات و اظهارنظرهایی اشاره خواهد شد کذب بودن آن ها برای مردم ثابت شده است؛ وجود یک کشتارجمعی که بهانه ای شد تا ترامپ ورود شهروندان هفت کشور مسلمان به این کشور را وتو کند، بحث بر سر مسلمان بودن باراک اوباما و اکثر اظهارنظرهایی که ترامپ در کمپ های انتخاباتیش بیان کرده، از جمله مواردی است که به آن ها پرداخته می شود. 

برنامه «Spoilers» که در مادرید تهیه و تولید می شود، برنامه ای گفت و گو محور و استودیویی است که مجری به همراه 4 نفر تحلیل گر و کارشناس با پخش قسمت هایی از فیلم و یا سریال مورد نظر، تحلیل های خود را ارائه می کنند.

برنامه  «Spoilers» یکشنبه ساعت 4:30 به وقت تهران به مدت 52 دقیقه از هیسپان تی وی پخش و بازپخش آن همان روز ساعت 13:00 و سه شنبه ساعت 20:00 پخش خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز