از شبکه العالم؛

روایت پایبندی مردم بحرین به اهداف انقلاب این کشور در «نقطه تواصل»

۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۵:۲۵:۵۹
کد خبر: ۸۱۳۷۰۵
روایت پایبندی مردم بحرین به اهداف انقلاب این کشور  در «نقطه تواصل»
به مناسبت هشتمین سالگرد انقلاب بحرین ، پایبندی مردم این کشور به اهداف انقلاب و ضرورت مقاومت در برابر رژیم آل خلیفه در «نقطه تواصل» بررسی می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، برنامه «نقطه تواصل» شبکه العالم که به طور ویژه رویدادهای بحرین را دنبال می کند، در برنامه امشب خود با توجه به هشتمین سالگرد انقلاب بحرین ( 14 فوریه 2011 )، به پایبندی مردم بحرین به انقلاب خود و تاکید  بر تداوم مبارزه در برابر رژیم سرکوبگر آل خلیفه در شبکه های اجتماعی بحرین پرداخته است. 

در این برنامه می بینیم که مردم بحرین خواهان آزادی، برقراری عدالت و رفع تبعیض و روی کار آمدن نظامی منتخب در کشورشان هستند اما رژیم آل خلیفه با کمک نظامیان سعودی و مأموران امنیتی امارات ، اعتراض‌های مردمی در این کشور را سرکوب می‌کند.

این برنامه با اجرای «جیهان عبدالنبی بدران» و میهمان او «ابراهیم المدهون»  کارشناس سیاسی، مهمترین رویدادهای انقلاب بحرین  و مقاومت و مبارزه مردم این کشور را از ابعاد مختلف مورد بحث و گفت و گو قرار می دهد.

«نقطه تواصل» امشب ساعت 20 به وقت تهران از شبکه العالم پخش می شود. این برنامه گفت و گو محور بوده و شامگاه هر شنبه به روی آنتن می رود.

نظر شما