مهمان سیاسی شبکه ۴ ؛

وزیر فرهنگ و ارشاد «رو در رو» می نشیند!

۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۰:۰۴:۴۰
کد خبر: ۸۱۴۴۳۱
وزیر فرهنگ و ارشاد «رو در رو» می نشیند!
مجله سیاسی «رو در رو» امشب میزبان دکتر محمدصادق خرازی سفیر سابق ایران در سازمان ملل متحد و فرانسه ودکتر محمد حسینی وزیر پیشین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می شود.

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ دکتر مراد عنادی مجری برنامه «رو در رو» امشب «30 بهمن میزبان دکتر محمدصادق خرازی سفیر سابق ایران در سازمان ملل متحد و فرانسه ودکتر محمد حسینی  وزیر پیشین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی میشود و با آنها در خصوص «بایسته های گام دوم انقلاب» گفت و گو می کند.

روز چهارشنبه هفته گذشته و دو روز پس از حماسه ماندگار ملت ایران در جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و راهپیمایی بزرگ یوم‌الله 22 بهمن، رهبر معظم انقلاب اسلامی بیانیه «گام دوم انقلاب» را خطاب به ملت صادر کردند.

در این بیانیه مهم و راهبردی، علاوه بر ارزیابی دقیق عملکرد 40 ساله جمهوری اسلامی در ابعاد مختلف استقلال، آزادی، اقتدار، امنیت و پیشرفت ایران اسلامی در همه ابعاد علمی، اقتصادی و فرهنگی، چشم‌انداز آینده جمهوری اسلامی با تکیه بر توان جوانان و دانش‌آموختگان و متخصصان داخلی ترسیم شد.

«رو در رو»ی این هفته بنا دارد به بررسی ابعاد مختلف این بیانیه راهبردی و مهم در سرآغاز دهه پنجم پیروزی انقلاب اسلامی بپردازد.

این برنامه به تهیه کنندگی سید مهدی حسینی، کاری از گروه سیاسی شبکه چهار سیما است و سه شنبه ها ساعت 19:00 به صورت زنده به روی آنتن شبکه چهار سیما می رود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز