در کانال اردوی شبکه سحر؛

تحلیل کنفرانس ورشو و رقبای جدید دونالد ترامپ در برنامه «ما مردم»

۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۳:۴۸:۲۵
کد خبر: ۸۱۴۶۳۷
تحلیل کنفرانس ورشو و رقبای جدید دونالد ترامپ در برنامه «ما مردم»
امروز در برنامه «ما مردم» کانال اردوی شبکه سحر، موضوع کنفرانس امنیتی ورشو لهستان و رقبای رئیس جمهوری آمریکا در انتخابات آتی این کشور بررسی می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، در برنامه امشب «ما مردم» ، برگزاری کنفرانس امنیت ورشو و ناکامی برگزار کنندگان آن و سیاستمداران زن و رقبای «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا که پا به عرصه رقابت گذاشتند ، مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

«الکساندر آزادگان » کارشناس مسائل سیاسی درباره کنفرانس امنیتی دو روزه ورشو که پنج شنبه گذشته با میزبانی آمریکا و لهستان برگزار شد ، صحبت خواهد کرد.

در این برنامه همچنین عدم شرکت بیشتر کشورهای اتحادیه اروپا از حضور در سطح عالی این کنفرانس و حضور مقاماتی در سطح پایین در نشست مورد بررسی قرار می گیرد که چنین اقدامی از سوی برخی، به معنای ادامه اختلافات میان این اتحادیه و آمریکا قلمداد شده است.

موضوع بعدی این برنامه با عنوان « آیا زنان سیاستمدار می توانند ترامپ را به زمین بزنند؟ » است که «رونی مارتین » Rooney Martin  کارشناس آمریکایی، ظهور سیاستمداران زن آمریکایی و داوطلب شدن آن ها برای انتخابات آینده ریاست جمهوری آمریکا را مورد تحلیل قرار می دهد.

برنامه «ما مردم» با تهیه کنندگی عاطفه سادات دربندی، دستیار تهیه کنندگی شهرزاد خانیپور، هماهنگی معصومه عابدینی و تدوین عادل عباسی و گرافیک رضا عبدالله زاده تربتی در شبکه پرس تی وی تولید می شود. نویسندگان این مجموعه حمیدرضا جوادی و ناصر طهماسبی هستند.

این مجموعه به زبان انگلیسی، هر دوشنبه در ساعت 16:30 به وقت تهران به مدت 30 دقیقه بر روی آنتن کانال اردوی شبکه سحر می رود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز