روز چهارشنبه در برنامه بحث روز بررسی می شود:

بحث روز گروه سیاسی رادیو

۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۱:۳۳:۱۶
کد خبر: ۸۱۴۹۹۲
بحث روز گروه سیاسی رادیو
برنامه بحث روز گروه سیاسی رادیو ایران روز چهارشنبه از رادیو ایران موج اف ام ردیف نود مگاهرتز پخش می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، انقلاب کبیر اسلامی ایران در حالی چهلمین سالگرد پیروزی خود را پشت سر گذاشت و قدم به دهه‌ی پنجم حیات خود نهاد که اگرچه دشمنانش  گمان‌های باطلی در سر داشتند اما دوستانش در سراسر جهان، امیدوارانه آن را در گذر از چالش‌ها و به دست آوردن پیشرفت‌های خیره‌کننده، همواره سربلند دیده‌اند.

در چنین نقطه‌ی عطفی، رهبر حکیم انقلاب اسلامی با صدور گام دوم انقلاب» با مرور تجربه‌ی ۴۰ ساله‌ی انقلاب اسلامی اعلام کردند: انقلاب «وارد دوّمین مرحله‌ی خودسازی و جامعه‌پردازی و تمدّن‌سازی شده ‌است». گام دومی که باید در چارچوب «نظریه‌ی نظام انقلابی» و با «تلاش و مجاهدت جوانان ایران اسلامی» به‌سوی تحقق آرمانِ «ایجاد تمدّن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی (ارواحنافداه)» برداشته شود.

به همین مناسبت برنامه بحث روز گروه سیاسی رادیو ایران  که روزچهارشنبه مورخ 01/12/97 ساعت 40/12  تا 20/ 13   دقیقه از رادیو ایران موج اف ام ردیف نود مگاهرتز پخش می شود ویژگی ها و الزامات ده گانه تحقق گام دوم انقلاب را بررسی می کند . مخاطبان اصلی بیانیه گام دوم انقلاب چه کسانی هستند ؟ چر ا رهبر معظم انقلاب اسلامی  ماموریت اجرای گام دوم انقلاب را به عهده جوانان گذاشته اند ؟  

 در آغاز دومین چله انقلاب اسلامی در کجای مسیر انقلاب اسلامی هستیم؟ بایسته‌ها و چالش‌های گام دوم انقلاب چیست ؟ بایدها و نبایدها  در نقشه راه ،گام دوم چیست ؟  نظام اسلامی در حال حاضر برای رفع تبعیض ها و برقراری عدالت انچنان که شایسته این ملت بزرگ است چه باید کند؟ گفتمان انقلاب اسلامی  در مقابل استکبار جهانی چگونه باید باشد ؟ 

نقش اقتصاد و معیشت مردم در  دهه‌ی پنجم حیات انقلاب اسلامی چیست ؟ ظرفیّتهای مهم کشور برای گام دوم انقلاب در حوزه اقتصادی، چیست و تهدیدات داخلی و خارجی ان کدام است ؟ این های سوالات و  محورهایی هستند که در برنامه بحث روز رادیو ایران  با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید رضا حسینی کارشناس مسائل سیاسی داخلی و دکتر عباس شیراوژن مدیر امور سیاسی نهاد رهبری در دانشگاه ها مورد بررسی قرار می گیرد.

برنامه بحث روز گروه سیاسی رادیو ایران روز های چهارشنبه ساعت 40/12  تا 20/ 13دقیقه از رادیو ایران موج اف ام ردیف نود مگاهرتز به سردبیری جهانگیر پیری و اجرای دکتر محمد رضا قربانی از این شبکه رادیویی تهیه و پخش می شود. دوستان و علاقمندان به برنامه های سیاسی و دفاعی  می توانند نظرات ؛ سوالات و دیدگا های خود را از طریق  شماره تلفن های  22040086 – 22050009 و شماره پیام  گیر 30000900  اعلام نمایند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز