دوبله کردی فیلم رضا میرکریمی

۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۱۴:۰۵:۱۰
کد خبر: ۸۱۵۷۴۴
دوبله کردی فیلم رضا میرکریمی
فیلم سینمایی «خیلی دور ، خیلی نزدیک» که در بیست و سومین دوره جشنواره فیلم فجر سال 1383 برنده چندین سیمرغ بلورین در رشته های بهترین فیلمبرداری ، بهترین موسیقی متن ، بهترین چهره پردازی ، بهترین جلوه های ویژه ، بهترین کارگردانی ، نقش اول مرد ، نقش مکمل زن ، تدوین ، طراحی صحنه و لباس ، صدابرداری ، صداگذاری و میکس و فیلم نامه گردیده است ، برای پخش در کانال کردی شبکه سحر دوبله و آماده پخش شده است .

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، این فیلم روایت دکتر «عالم» ، جراح برجسته مغز و اعصاب است که به دلایلی فرزندش را فراموش کرده و به صورت اتفاقی در شب تولد پسرش سامان ، از مریضی او با خبر می شود و به دنبال پسر ستاره شناسش در کویر شهداد (کرمان) به راه می افتد... .

فیلم سینمایی «خیلی دور، خیلی نزدیک» با سرپرستی دوبلاژ «محمد فریدونی» به زبان کردی دوبله شده و جمعه 3 اسفند ساعت 23:10 به وقت تهران بر روی آنتن است . 

رضا میرکریمی کارگردانی ، تهیه کنندگی و نویسندگی این فیلم را با همکاری محمدرضا گودرزی انجام داده است . بازیگران این فیلم عبارتند از : مسعود رایگان ، افشین هاشمی ، محمدرضا نجفی و الهام حمیدی .

نظر شما