شبکه سحر واکاوی می کند؛

بحث ماندن نیروهای آمریکایی در سوریه همچنان ادامه دارد

۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۵:۴۷:۱۷
کد خبر: ۸۱۶۲۱۸
بحث ماندن نیروهای آمریکایی در سوریه همچنان ادامه دارد
شبانه سیاسی تصمیم ترامپ مبنی بر باقی ماندن شماری از نیروهای نظامی آمریکایی در سوریه را بررسی می کند.

به گزارس سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ در برنامه گفت و گو محور «شبانه سیاسی» کانال کردی شبکه سحر، امشب درباره موضوع ماندن نیروهای آمریکایی در سوریه بحث و بررسی می شود. 

مجری برنامه، «رسول شیخ کانلو» میزبان کارشناس حوزه خاورمیانه خواهد بود که درباره اعلام مواضع «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا مبنی بر باقی ماندن شماری از نیروهای نظامی آمریکایی در سوریه با « احمد کاظم زاده» گفت و گو خواهد کرد. 

از جمله محورهای مورد بحث در برنامه امشب « شبانه سیاسی» که با کارشناس حاضر در استودیو و کارشناسی که از طریق تماس تلفنی با وی ارتباط برقرار می شود ، مطرح خواهد شد ارزیابی از اعلام تصمیم جدید «ترامپ» مبنی بر باقی ماندن 200 نیروی آمریکایی در سوریه و همچنین برنامه و استراتژی نهایی آمریکا در سوریه خواهد بود. 

همچنین رویکرد ترکیه نسبت به مساله سوریه و همکاری با آمریکا در بحران سوریه از جمله مباحثی است که در باره آن بحث و تبادل نظر خواهد شد. 

همچنین مخاطبان، امکان وجود راهکاری برای نزدیکی آمریکا و روسیه برای یافتن راه حل بحران سوریه با توجه با تفاوت رویکرد این دو بازیگر بین المللی را از زبان کارشناس برنامه خواهند شنید. 

«شبانه سیاسی» با گویش کردی کرمانجی و به تهیه کنندگی رستم نادری، شنبه ها و چهارشنبه ها در ساعت 20:00 به مدت 30 دقیقه بر روی آنتن کانال کردی شبکه سحر می رود و به بررسی رویدادهای سیاسی خاورمیانه و جهان می پردازد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز