در پرس تی‌وی؛

مروری بر کنفرانس مونیخ

۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۰۷:۴۱:۵۳
کد خبر: ۸۱۶۲۶۵
مروری بر کنفرانس مونیخ
مروری بر وضعیت اورژانسی دولت آمریکا و نگاهی به کنفرانس امنیتی مونیخ عنوان موضوعات مورد بررسی در برنامه این هفته «ما مردم» است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، این برنامه با نگاهی به تصمیمات ترامپ از قبیل ساخت دیوار 5 میلیارد دلاری در مرز مکزیک به بحث و گفت و گو پیرامون تعطیلی دولت ترامپ که در تاریخ آمریکا بی سابقه بوده است، می پردازد.

این برنامه همچنین ضمن واکاوی نقش تصمیمات ترامپ بر زندگی مردم عادی آمریکا، واکنش دموکرات ها در قبال تصمیمات وی را مورد بحث قرار می دهد.

این برنامه در ادامه نگاهی به حضور کشورهای بزرگ دنیا در کنفرانس امنیتی مونیخ خواهد داشت و درخصوص مسائل امنیت جهانی و سیاست های خارجی این کشورها به بحث و تبادل نظر می پردازد. نگاهی به اختلاف نظرها میان اروپا و آمریکا در این کنفرانس، سیاست های ترامپ و تاثیر آن بر ایجاد شکاف بین آمریکا و اروپا، رویکرد اتحادیه اروپا در قبال مساله هسته ای ایران و نقش تصمیمات ترامپ بر وضعیت امنیت جهانی از جمله محورهای مورد بررسی در این زمینه است.

بیو جرج گراسکاپ استادیار دانشگاه ایالتی کالیفرنیا در رشته علوم سیاسی و راب کال، مدیر اجرایی هافینگتون پست کارشناسان مهمان این برنامه هستند.

برنامه «ما مردم» به تهیه کنندگی عاطفه سادات دربندی، شنبه 4 اسفند ماه ساعت 20:00 به وقت تهران به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه یکشنبه ساعت 23:00 ، دوشنبه ساعت 07:00 و 18:00 و سه شنبه ساعت 03:00 روی آنتن خواهد رفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز