در صورت عدم تأمین بودجه اولیه؛

لطیفی تا پایان سال از ساخت «سنجرخان» انصراف می‌دهد

۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۰۷:۰۰:۰۰
کد خبر: ۸۱۶۵۸۷
لطیفی تا پایان سال از ساخت «سنجرخان» انصراف می‌دهد
محمد حسین لطیفی، کارگردان وتهیه‌کننده سینما و تلویزیون، در گفت‌وگو با خبرنگار برنا از ادامه برنامه «هفت» در سال جدید خبر داد.

محمدحسین لطیفی در گفت‌وگو با خبرنگار برنا اظهار داشت برنامه «هفت» که در  جشنواره فیلم فجر از شبکه سه پخش شد برنامه‌ای بدون پیش تولید و فوری بود که ویژه جشنواره فیلم فجر محسوب می‌شد. اما این برنامه به صورت جدی‌تری در سال آینده ادامه خواهد یافت که من نیز در آن حضور خواهم داشت. 

لطیفی در واکنش به این انتقاد که مسعود فراستی، باز هم به عنوان منتقد ثابت «هفت» بود، گفت: برنامه «هفت» تهیه کننده و اتاق فکری دارد که انتقادات نباید تنها متوجه یک شخص و یا مجری  خاصی باشد.

وی گفت : مسعود فراستی در این برنامه مجری نشست‌های نقد و بررسی فیلم‌های جشنواره فجر بود و هر بار منتقد دیگری  مهمان برنامه بود. من امیدوارم در سال جدید برنامه «هفت» با کیفیت بهتر  پخش و خروجی بهتری برای رسیدن به سینمای ایده‌آل رقم بزند.

کارگردان فیلم سینمایی «توفیق اجباری» درباره حواشی ایجاد شده برای دستمزدهای برنامه «هفت» گفت: کسانی که مبالغ عجیبی درباره دستمزد من و مسعود فراستی در «هفت» را بیان می‌کنند کسانی هستند که این مبالغ و دستمزدها را دوست دارند و چون چنین دستمزدی نگرفته‌اند عصبانی شده و به دیگران آن را نسبت می‌دهند.

لطیفی در پایان تاکید کرد: تنها بیست درصد از برنامه هفت از این پس به نقد فیلم ها اختصاص خواهد داشت و مابقی برنامه به مسائل و موضوعات مهم دیگر سینما از جمله مشکلات تولید می‌پردازد. مطمئنا این‌گونه مسائل برای سینماگران اهمیت بیشتری دارد و فکر می‌کنم برنامه «هفت» یک برنامه تخصصی برای سینماست که باید به همه مسائل پیرامون آن بپردازد.

این کارگردان درباره ساخت سریال «سنجرخان» گفت: این سریال با مشکل مالی مواجه است، قرار بود استانداری کردستان بودجه اولیه را تأمین کند که این اتفاق رخ نداد و من برنامه‌های دیگری دارم که مطمئناً اگر مشکلات مالی ساخت این سریال تمام نشود تا پایان امسال بیشتر صبر نخواهم کرد و از گروه تولید این اثر جدا می‌شوم و برای ساخت فیلم سینمایی‌ام اقدام می‌کنم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز