در پرس تی وی؛

رونمایی از زیردریایی جدید ایران

۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۶:۲۴:۴۵
کد خبر: ۸۱۶۶۳۲
رونمایی از زیردریایی جدید ایران
برنامه این هفته «نشر خبر» (press release) به بحث و بررسی رونمایی از زیردریایی جدید ایران توسط رییس جمهوری، فیس بوک و حواشی این روزهای آن پیرامون انتشار اخبار جعلی و تلاش های دونالد ترامپ برای ایجاد دیوار در مرز جنوبی آمریکا می پردازد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، این برنامه به تهیه کنندگی النا فکلینا با اشاره به رونمایی از زیردریایی جدید ایران به نام «فاتح» و قرار گرفتن آن در آب های بندرعباس به بررسی مراحل طراحی و ساخت این زیردریایی بومی توسط متخصصان داخلی پرداخته و با نگاهی به قابلیت ها و عملکرد آن، جایگاه نظامی ایران در جهان و پیشرفت هایی که در این سال ها به دست آورده است را مورد بحث و گفت و گو قرار می دهد.

در ادامه این برنامه مروری بر حواشی اخیر فیس بوک درخصوص انتشار اخبار جعلی صورت خواهد گرفت. در این راستا مباحثی همچون اخبار جعلی و نقش فیس بوک در این میان، تلاش های فیس بوک برای مبارزه با نشر اخبار جعلی و نادرست، دلایل دسترسی برخی از هکرهای وابسته به چهره های سیاسی به اطلاعات میلیون ها کاربر فیس بوک مورد واکاوی قرار می گیرد.

نگاهی به تلاش های دونالد ترامپ برای ایجاد دیوار در مرز جنوبی آمریکا موضوع دیگر مورد بحث در برنامه این هفته «نشر خبر» است. در این زمینه، تلاش دموکرات ها در کنگره برای ممانعت از تخصیص بودجه برای ساخت این دیوار مورد نقد و بررسی قرار خواهد گرفت.

«نشر خبر» با اجرای لمبیت اپیک، یکشنبه 5 اسفند ماه ساعت 17:00 به وقت تهران به مدت 10 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز