به کارگردانی «سعید آقاخانی»؛

دزد به شبکه سحر زد با پلیس!

۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۰۶:۰۰:۰۰
کد خبر: ۸۱۷۱۵۶
دزد به شبکه سحر زد با پلیس!
مجموعه تلویزیونی «دزد و پلیس» به جایگزینی سریال «مادرانه» از دوشنبه 6 اسفند در کنداکتور پخش کانال بالکان شبکه سحر قرار گرفت .

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ این مجموعه طنز اجتماعی که به کارگردانی «سعید آقاخانی» محصول سال 1391 شبکه 3 سیمای جمهوری اسلامی ایران است، توسط «سارا یووانویچ» و همکاران کانال بالکان در 26 قسمت ترجمه شده است.  

داستان سریال در خصوص مجرم سابقه‌داری به نام «ناصر کاظمی» است که در اثر ضربه‌ای ناشی از تصادف حافظه خود را از دست می‌دهد و وقتی می‌بیند همه از او می‌ترسند سعی می‌کند اشتباهات گذشته را جبران کند. در ادامه با ورود داوود (با بازی هومن برق‌نورد) دوست خلافکار سابقش، مجددا به کارهای خلاف گذشته برمی‌گردد، تا اینکه .... 

نویسندگی این مجموعه طنز را  برادران قاسم‌خانی (پیمان و محراب) عهده‌دار بودند و بازیگران آن عبارتند از: بهنام تشکر، هومن برق‌نورد، حمید لولایی، کمند امیرسلیمانی، شقایق دهقان، مهران رجبی، مجید مشیری، عزت‌الله مهرآوران، مرجان گلچین، بیژن بنفشه‌خواه، بیوک میرزایی و خشایار راد.

زمان هر قسمت از این سریال 40 دقیقه و هرشب ساعت 20:45 به وقت تهران با تکرار 10:45 صبح روز بعد، بر روی کانال بالکان شبکه سحراست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز