با حضور مسعود سلطانی‌فر صورت گرفت؛

اهدای جوایز وزارت ورزش و جوانان در آیین تجلی اراده ملی

۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۲۱:۵۰:۱۲
کد خبر: ۸۱۷۲۱۰
اهدای جوایز وزارت ورزش و جوانان در آیین تجلی اراده ملی
وزارت ورزش و جوانان برگزیدگان خود را در بخش تجلی اراده ملی سی‌وهفتمین جشنواره فیلم فجر معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، عصر امروز آیین اختتامیه تجلی اراده ملی سی‌وهفتمین جشنواره فیلم فجر در ایوان شمس برگزار شد.

اجرای این مراسم را فرزاد حسنی برعهده داشت و در قسمتی از این مراسم به دعوت مجری مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، علی اصغر کاراندیش، شهیندخت مولاوردی دبیر کل جمعیت حمایت از حقوق بشر زنان، مهدی صالحی رئیس انجمن فرهنگی ویرایش و درست نویسی، حسین ترابی، محمدمهدی تندگویان، ابوالهادی فقهی‌زاده و مسعود محدث برای اهدای جوایز روی سن حاضر شدند.

هیات داوران وزارت ورزش و جوانان سه فیلم را شایسته دریافت تندیس تجلی اراده ملی و یک فیلم را شایسته تقدیر دانست.

میلاد صدرعاملی برای جسارت در پرداختن به یک سوژه ورزشی و نیم نگاهی به افتخار آفرینی های ورزش زنان برای فیلم «سونامی» جایزه دریافت کرد.

جایزه بعدی به بهرام توکلی کارگردان فیلم «غلامرضا تختی» به خاطر نگاهی جدید و به دور از کلیشه های مرسوم به زندگی و زیست اجتماعی غلامرضا تختی به عنوان یک سرمایه اجتماعی و پرداختن به نقش این اسطوره تاریخ معاصر در تحولات اجتماعی و فرهنگی زمان خود تقدیم شد.

جایزه بعدی به سعید روستایی برای فیلم «متری شیش و نیم» به خاطر تلاش محسوس و غیرکلیشه ای برای ترسیم چرخه  کامل آسیب های ناشی از خرید و فروش و مصرف مواد مخدر در جامعه تقدیم شد. این جایزه را سیدجمال ساداتیان تهیه کننده فیلم دریافت کرد.

چهارمین جایزه هیات داوران به مهدی جعفری کارگردان «23 نفر» برای روایتی لطیف و واقعی و به دور از اغراق از ایثارگری ها و فداکاری های جوانان در 8 سال دفاع مقدس و  باز تولید صحیح مفهوم ایثارگری برای مخاطب و جوانان نسل امروز تقدیم شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز