"بحث روز"

از کمین اقتصادی تا انقلاب زدایی از سیاست خارجی

۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۵:۰۹:۰۹
کد خبر: ۸۱۷۹۷۱
از کمین اقتصادی تا انقلاب زدایی از سیاست خارجی
​در برنامه این هفته بحث روز رادیو ایران با حضور کارشناسان به موضوع نفوذ اقتصادی دشمنان و توطئه آنان در انقلاب زدایی از سیاست خارجی ایران با محوریت بیانیه رهبر انقلاب درباره گام دوم انقلاب اسلامی پرداخته خواهد شد.

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ چرایی اهداف دشمنان بر انقلاب‌زدایی از سیاست خارجی ایران و نفوذ اقتصادی آنها به همراه ویژگی‎های ۱ اقتصاد قوی و مستقل برای مقابله سلطه‌ و نفوذ دشمن سر فصل موضوعات برنامه این هفته "بحث روز" گروه سیاسی رادیو ایران است.

در این برنامه با حضور دکتر علی باقری استاد دانشگاه؛ معاون پیشین دبیر شورای عالی امنیت ملی کارشناس سیاسی و عضو سابق و ارشد تیم مذاکره کننده هسته ای به همراه دکتر سید محمدرضا حسینی کارشناس سیاسی و حقوق بین الملل چالش های پیش روی انقلاب اسلامی در حوزه‌های عنوان شده بررسی می‌گردد. 

گفتنی است برنامه بحث روز هر هفته چهارشنبه به استثنای روزهای تعطیل ساعت ۱۲:۴۰ تا ۱۳:۲۰ دقیقه از رادیو ایران روی موج اف ام ردیف نود مگاهرتز به صورت زنده پخش می شود. دوستان و علاقمندان به برنامه های سیاسی می توانند نظرات ؛ سوالات و دیدگا های خود را از طریق شماره تلفن های 22040086 – 22050009 و شماره پیام گیر 30000900 با دست اندرکاران این برنامه مطرح کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز