چهره‌ها در هفته‌ای که گذشت؛

وقتی وزیر ورزش بود، وزیر ارشاد نه/ عزت ا... ضرغامی حمایت با ظرافت/ عادل فردوسی‌پور از فوتبال تا جغرافیا

۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۰۷:۰۰:۰۰
کد خبر: ۸۱۸۱۵۸
وقتی وزیر ورزش بود، وزیر ارشاد نه/ عزت ا... ضرغامی حمایت با ظرافت/ عادل فردوسی‌پور از فوتبال تا جغرافیا
گزارش- مجتبی احمدی

در مراسم تجلی اراده ملی که آخرین آیین جشنواره فیلم فجر محسوب می‌شود و بدیهی است که حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای تقدیر  دیگر ارگان‌ها از فیلم‌های جشنواره فجر لازم است، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی حضور نداشت اما مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان، در این مراسم حاضر شد که حضور وی با استقبال هنرمندان مواجه شد و در فضای مجازی تصاویر متعددی از مسعود سلطانی‌فر در این مراسم در کنار علی نصیریان می‌توان دید. 

مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان، در این مراسم از چهار فیلم «غلامرضا تختی»، «سونامی»، «متری شیش و نیم» و «23 نفر» تقدیر کرد تا چهره فرهنگی کشور و البته این هفته سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا باشد.

hf3

عزت‌الله ضرغامی که این روزها نگاه سیاسی‌اش بر ذهنیت فرهنگی‌اش می‌چربد و گویا تصمیم دارد به زودی زندگی سیاسی را به دیگر تجربه‌های زندگی‌اش اضافه کند در خصوص استعفای محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه واکنشی متفاوت نشان داد تا یکی از چهره‌‌های خاص هفته سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا باشد. ضرغامی در توئیتی خطاب به ظریف اینگونه گفت:

ظریف رکورددار تعریف، تمجید و تحسین از سوی رهبر انقلاب است. یک ناهماهنگی قابل درک نباید او را به اینجا بکشاند. ظریف باید برگردد و نگذارد شیرینی این دیدار تاریخی در کام‌ها تلخ شود و... .

hf2

عادل فردوسی‌پور آنقدر پرمخاطب است که حق نداشته باشد کوچکترین گافی در برنامه «نود» بدهد. او با اشتباهی از عنوان اسرائیل اشغالی نام برد تا چهره خبرگزاری برنا با گافی عجیب باشد.

hf6

سام درخشانی که سفیر دیابت است این روزها همزمان با نمایش «30 دی 95» در حوزه تبلیغات هم فعالیتی پر رنگ دارد با این تفاوت که تنها فعالیت او به تبلیغات تجاری مرتبط نمی‌شود و به عنوان سفیر دیابت در یک برنامه تلویزیونی حاضر شد، تست قند داد و مشخص شد میزان قند سفیر دیابت 92 بوده و مناسب است.

hf5

داریوش فرضیایی که حتی در خانه او را عمو پورنگ صدا می‌زنند در برنامه «شب‌گشت» از علاقه‌اش به یک آرتیست هندی گفت تا چهره پر سر و صدای فضای مجازی شود.

hf1

فاطمه معتمدآریا در چند سال اخیر در عرصه‌های مختلف فعال بوده است، از تئاتر و سینما که حرفه اصلی‌اش هست گرفته تا اظهارات سیاسی و اظهارنظرهایی که شاید در عرصه حرفه‌ای برای او دردسرساز هم باشد. اما او جایزه جشنواره تئاتر فجر را تصاحب کرد تا بعد از نامزدی سیمرغ در جشنواره فیلم فجر دست خالی سال 97 را به پایان نرساند.

نظر شما