عرضه محصولات سینمایی و تلویزیونی؛

رونق بازار شبکه خانگی در روزهای پایان سال

۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۰۵:۰۷:۰۰
کد خبر: ۸۱۹۶۴۴
رونق بازار شبکه خانگی در روزهای پایان سال
در هفته های پایانی سال به غیر از محصولات سینمایی عرضه شده در شبکه که از کمدی تا ملودرام و فانتزی را شامل می شوند، سریالهایی در گونه های مختلف نیز در شبکه خانگی عرضه شده اند.

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ «نهنگ آبی» و «رقص روی شیشه» سریالهای تازه عرضه شده به شبکه خانگی هستند که هر دو هم مملو هستند از چهره های مطرح سینما ولی هیچ یک از آنها نه در کشش داستانی نه در ساختار بصری، نوآوری مطلوب مخاطبان پیگیر را نداشته اند و برای همین است که نتوانسته اند انتظارات را برآورده کنند.

 از جمله سریالهایی که در یک ماه گذشته مورد توجه مخاطبان قرار گرفته اند «احضار» و «ممنوعه» هستند. «ممنوعه» به واسطه حواشی دراز مدتی که بر سر توقیف اولیه داشت همچنان به عنوان یکی از ملودرامهای جوان پسند در شبکه خانگی به فروش می رود.

«احضار» هم هرچند هیچ ستاره یا بازیگر شناخته شده ای ندارد ولی به واسطه آن که نخستین سریال ترسناک شبکه خانگی است و البته با تکیه بر سیر داستانی نسبتا پرتعلیقش توانسته مورد اقبال مخاطبان قرار گیرد.

«هشتگ خاله سوسکه» تنها سریال کودک شبکه خانگی است که البته برخی مشکلات تکنیکی در تولیدش وجود دارد ولی بی رقیب بودن در شبکه خانگی موجب شده بتواند به طور نسبی با اقبال کودکان مواجه شود.

نظر شما