همسر امین زندگانی؛

الیکا عبدالرزاقی: این روزها شلوغم برای یک سریال!

۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۲:۰۰:۰۰
کد خبر: ۸۱۹۷۰۵
الیکا عبدالرزاقی: این روزها شلوغم برای یک سریال!
الیکا عبدالرزاقی، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در کنار همسر خود امین زندگانی به گفت‌وگو با خبرنگار برنا درباره فعالیت‌های این روزهای خود گفت که در ادامه می خوانیم.

الیکا عبدالرزارقی درباره فعالیت‌های هنری خود در زمینه تئاتر و سینما به خبرنگار برنا گفت: من این روزها درگیر سریال «سرباز» به کارگردانی  هادی مقدم دوست هستم که احتمالا سال آینده برای شبکه سه آماده می‌شود.

عبدالرزاقی افزود: امسال هم درگیر تئاتری بودم به کارگردانی برادرم بورژین عبدالرزاقی، به تهیه‌کنندگی امین زندگانی به نام "مده آی سن مدار" که اجرای آن روزهای پایانی سال به اتمام رسید.

این بازیگر درباره فیلم های جشنواره فجر گفت: در مورد جشنواره فجر حرفی ندارم چون آنقدر درگیر فیلم‌برداری بودم که نرسیدم فیلم‌ها را ببینیم و تنها فیلمی که موفق به دیدنش شدم  فیلم "23  نفر" بود که خیلی جذاب و دوست داشتنی بود و مدت‌ها بود فیلم خوبی ندیده بودم «23 نفر» قصه جذابی داشت و بازی‌های خوبی داشت و خیلی از تماشای این فیلم لذت بردم.

عبدالرزاقی درباره برنامه‌های نوروزی خود گفت:  سریال "سرباز" این روزها در مرحله  فیلم برداری است و آنقدر کار دارد که فکر می کنم سال جدید را درگیر بازی در این سریال باشم و قاعدتاً نتوانم پیشنهاد دیگری را بپذیرم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز