گزارش های نوروزی خبرگزاری برنا؛

شقایق فراهانی: نوروز فقط تهران می مانم و تمام!

۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۰۶:۱۳:۰۰
کد خبر: ۸۱۹۷۰۸
شقایق فراهانی:  نوروز فقط تهران می مانم و تمام!
شقایق فراهانی در یک خانواده بازیگر طور و هنر شناس پرورش یافته. پدر، مادر، خواهر و برادر شقایق همگی در عرصه سینما ید طولایی دارند شقایق فراهانی هم از آن خانواده جدا نیست و در حوزه بازیگری فیلم ها، سریال ها و نمایش های متعددی را بازی کرده که در هر کدام موفقیت های زیادی را به دست آورده است.

با شقایق فراهانی بازیگر سینما و تلویزیون  در خلال رونمایی فیلم "قرارمون پارک شهر" به گفت و گو نشستیم و او از بازی در نمایش "هفت شهر عشق" در هتل اسپیناس به کارگردانی محمد حاتمی و نویسندگی آقای یاراحمدی خبر داد و گفت. خوشحالم که امسال هم توانستم فعالیت های خود را ادامه بدهم و در عرصه سینما کار کنم . 

شقایق فراهانی بازیگر "کلاه پهلوی" از تعطیلات نوروز و کارهای تازه اش در سینما و تلویزیون خبر داد و گفت : من همیشه نوروز تهران هستم.

فراهانی که بازیگر فیلم ها و سریالهای زیادی چون "خانه ی پدری"، کلاه پهلوی"و "فوق سری" در طول فعالیت هنری خود بوده است امسال نیز  با بازی در فیلم های "سال دوم دانشکده من" و "زهر مار"  در سی هفتمین جشنواره بین المللی فجر حضور موفقی داشت.

وی در خصوص نقش ی که در فیلم "قرارمون پارک شهر" بازی کرده است گفت: بازی در این فیلم به عنوان نقش اول، به کارگردانی فلورا سام و دیگر عوامل آن تجربه خوبی برایم بوده و امیدوارم که مردم از نمایش  آن استقبال کنند. 

فراهانی این روزها بیشتر در کنار پدر و خانواده اش در ایران زندگی می کند. 

نظر شما
پرونده ویژه