تحلیل مسائل اقتصادی ایران و جهان در شبکه جهانی سحر

۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۵:۲۱:۱۵
کد خبر: ۸۲۰۱۲۶
تحلیل مسائل اقتصادی ایران و جهان در شبکه جهانی سحر
برنامه «اقتصادنامه» کانال اردو که برنامه ای ویژه اطلاع رسانی، تفسیر و تحلیل مسائل اقتصادی ایران و جهان است، امروز دوازدهم اسفند به موضوعات متنوعی خواهد پرداخت.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ در بخش «اقتصاد ایران»، با حضور مهمان برنامه، دکتر فرشاد پرویزیان درباره افزایش ظرفیت پرداخت نفت در جنوب ایران و  این که مشتریان اصلی کالاهای نفت ایران کدامند،  گفت و گو  می کند.

در بخش «اقتصاد  جهان» هم «استفان هان کان » از بلژیک درباره  موضوعات مهم جهانی صحبت خواهد کرد . از جمله موضوعات مورد گفت و گو در این بخش عبارتند از این که: «رئیس جمهوری آمریکا  درکی از اقتصاد ندارد» ، « کاهش رشد اقتصادی فرانسه در پی تظاهرات جلیقه زردها»  و « اوپکی ها در مقابل فشار ترامپ ، مقاومت کردند.»

همچنین موضوع  تسهیل سرمایه گذاری خارجی در چابهار و افزایش بدهی  کشورها در سال جاری از جمله مباحثی است که با حضور کارشناسان درباره آن صحبت خواهد شد.

در بخش «اقتصاد منطقه هند و پاکستان» نیز به  مهم ترین سوژه اقتصادی هفته در منطقه پرداخته می شود.

موضوع تاکید بر گسترش صنعت کشاورزی بین ایران و پاکستان از موضوعاتی است که در قسمت مربوط به منطقه اردوزبانان بررسی می شود.

«اقتصادنامه» که به شکل زنده و با اجرای اظفر کاظمی، امروز  ساعت 19:30 به مدت 25 دقیقه روی آنتن می رود، به سه حوزه اقتصاد ایران، اقتصاد بین الملل و اقتصاد منطقه هند و پاکستان تقسیم می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز