مهشید جوادی:

بهترین اتفاق سال گذشته‌ام سریال «آنام» بود

۱۳۹۸/۰۱/۱۴ - ۰۵:۵۶:۰۰
کد خبر: ۸۲۰۱۷۹
بهترین اتفاق سال گذشته‌ام سریال «آنام» بود
مهشید جوادی از تجربه بازی در مجموعه تلویزیونی «آنام» گفت و برای مردم و کشور آرزوی رونق اقتصادی در سال جدید کرد.

مهشید جوادی، بازیگر جوان سینما و تلویزیون، در گفت‌وگو با خبرنگار برنا، اظهار داشت: بازخوردهایی که پس از پخش مجموعه تلویزیونی «آنام» شاهدش بودم بسیار خوب و حتی بیشتر از حد انتظار بود. به نظر من مجموعه «آنام» توسط یک گروه بی حاشیه و کاربلد با فیلمنامه‌ای خوب ساخته شد که چنین بازخوردهای خوبی پس از ساخته شدنش را می‌توان انتظار داشت.

جوادی خاطرنشان کرد: من پیش از حضور در مجموعه تلویزیونی «آنام» نیز فعالیت هنری داشتم اما با این سریال معرفی شدم و پس از بازی در این اثر پیشنهاداتی برای بازی به من شد که باعث شد تا من در موقعیت انتخاب قرار بگیرم و پس از آن در فیلم سینمایی «چارلی در تهران» بازی کردم که به کارگردانی مهدی آقابابایی ساخته شد و اولین تجربه وی به حساب می‌آمد.

وی افزود: فیلمبرداری این اثر سینمایی به اتمام رسیده و در حال حاضر «چارلی در تهران» روزهای پایانی مراحل فنی خود را سپری می‌کند و احتمالاً در سال آینده اکران خواهد شد که فکر می‌کنم با فروش و بازخورد خوبی روبرو شود. به تازگی برای بازی در یک سریال نیز به توافق رسیده‌ام که احتمالاً به زودی جلوی دوربین این سریال می‌روم و چون هنوز قطعی نشده است نمی‌توانم درباره آن صحبت کنم.

این بازیگر در ادامه اظهار داشت: من به همه کسانی که مثل من به دنیای بازیگری علاقه‌مند هستند پیشنهاد می‌دهم که در وهله اول فیلم دیدن و مطالعه کردن را در برنامه هر روزه خود قرار دهند و بعد یکی از اصلی‌ترین کارهایی که در برنامه خود بهتر است قرار دهند تست دادن در فراخوان‌هایی که برای فیلم و سریال اعلام می‌شود. ممکن است بارها در این تست‌ها رد شوند اما نباید ناامید شد و مطمئناً هرچقدر که انسان تلاش کند نتیجه‌اش را می‌بیند.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «آنام» در ادامه گفت: من نیز به همین شکل در سریال «آنام» حضور پیدا کردم. با تستی که در دفتر آقای جواد افشار از من گرفته شد برای بازی در این سریال انتخاب شدم. 

جوادی اظهار داشت: من اصالتاً ارومیه‌ای هستم اما در تهران زندگی می‌کنم و هر سال سعی دارم لحظه تحویل سال کنار خانواده‌ام باشم و امسال نیز امیدوارم که شرایط مساعد باشد و اگر مشکلی پیش نیاید مطمئناً به ارومیه رفته و لحظه تحویل سال را کنار خانواده‌ام خواهم بود.

وی درباره اتفاقات تلخ و شیرین سال 97 گفت: در سال گذشته مطمئناً بهترین اتفاقی که برای من رخ داد بازی در مجموعه تلویزیونی «آنام» بود و امیدوارم که این اتفاق‌های خوب در این سال نیز تکرار شود و همچنین این اتفاق را برای همه مردم ایران آرزو می‌کنم. قلباً آرزو دارم همه مردم ایران به آرزوهای‌شان برسند.

این بازیگر در پایان اظهار داشت: اما اتفاق تلخی که بخواهم به آن اشاره کنم هنرمندانی بودند که متأسفانه در سال 97 از دنیا رفتند. خشایار الوند و حسین محب‌اهری دو هنرمندی بودند که ما آنها را سال گذشته از دست دادیم و متأُسفانه این اتفاقات تلخ به قدری زیاد شده‌اند که برای ما تبدیل به یک اتفاق ساده شده و ما دیگر متوجه نیستیم که چه هنرمندان بزرگی را به راحتی از دست می‌دهیم و امیدوارم دیگر شاهد این اتفاقات تلخ نباشیم و از طرفی امیدوارم وضعیت اقتصادی کشور در سال 98 دچار رونق بسیاری شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز