به روایت هیسپان تی وی:

«چاوز» در ونزوئلا نمی‌میرد

۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۰۴:۰۴:۰۰
کد خبر: ۸۲۰۶۵۵
«چاوز» در ونزوئلا نمی‌میرد
در مستندی که برای مخاطبان هیسپان تی وی قرار است به نمایش درآید، چهار سال پس از مرگ هوگو چاوز، رئیس جمهور فقید ونزوئلا، ساخته شده و تلاش می‌کند تا از نگاهی متفاوت به بررسی نقش چاوز بر کشور و مردم ونزوئلا بپردازد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ این مستند با استفاده از یکسری تصاویر آرشیوی از ابتدای شروع به کار این سیاستمدار و رهبر انقلابی تا لحظه مرگ او را به تصویر می‌کشد. در ونزوئلا روند انقلاب بولیواری با چهره تاریخی هوگو چاوز شناخته می‌شود. ازدست دادن زودهنگام این رهبر موجب ایجاد خلاء عمیق عاطفی در بین هواداران و کل مردم در به تحقق بخشیدن به رویاهایشان بوده است.  

کارگردان در این مستند سعی کرده با مصاحبه و نیز استفاده از تصاویر آرشیوی که قبلا از چاوز دیده نشده، به نفوذ این رئیس جمهور در بین مردم این کشور بپردازد. از دید مردم ونزوئلا، هوگو چاوز نمرده و همیشه همراه با مردم در تغییرات بوده و زندگی می‌کند.

مستند «چاوز در بی نهایت» (CHAVEZ infinity) محصول سال 2017 در سه قسمت 25 دقیقه‌ای از چهارشنبه 15 اسفندماه ساعت 8:30 به وقت تهران به روی آنتن می‌رود و در ساعات 15:30 و 21:30 برای مخاطبان بازپخش خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز