در تلویزیون بوسنی و هرزگوین؛

مستند «چهل سال؛ مرور سینمای ایران در سال‌های پس از انقلاب» پخش شد

۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۳:۲۱:۱۷
کد خبر: ۸۲۱۰۰۱
مستند «چهل سال؛ مرور سینمای ایران در سال‌های پس از انقلاب» پخش شد
مستند «چهل سال؛ مرور سینمای ایران در سال‌های پس از انقلاب» با زیرنویس بوسنیایی از شبکه سراسری تلویزیون بوسنی و هرزگوین پخش شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ به همت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و با مشارکت دفتر صدا و سیمای ایران در بوسنی و هرزگوین و همزمان با ایام چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، فیلم مستند «چهل سال؛ مرور سینمای ایران در سال‌های پس از انقلاب» ساخته بنیاد سینمایی فارابی که توسط اداره‌کل همکاری‌های فرهنگی و امور ایرانیان خارج از کشور سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در اختیار این نمایندگی فرهنگی قرار گرفت، با زیرنویس بوسنیایی از شبکه سراسری BHT۱ تلویزیون این کشور پخش شد.

در این برنامه تلویزیونی، ابتدا گفت‌وگوی رایزن فرهنگی کشورمان در خصوص پیشرفت‌ها و وضعیت سینمای ایران بعد از انقلاب اسلامی ایران با برنامه «بُعد دیگر» که پیش‌تر نیز از همین شبکه پخش شده بود، مجدداً بازپخش شد.

در ادامه فیلم مستند «چهل سال؛ مرور سینمای ایران در سال‌های پس از انقلاب» با موضوعات دیپلماسی فرهنگی سینمای ایران، حضور زنان در سینمای ایران، سینمای کودک و نوجوان، سینمای ایران و جشنواره‌‎های داخلی، سینمای مستند ایران و نقش اندیشه در سینمای ایران با زیرنویس بوسنیایی از این شبکه تلویزیونی پخش شد.

گفتنی است؛ با هماهنگی‌های به عمل آمده و به مناسبت هفته فیلم ایران در شهر سارایوو (۵ فروردین ۱۳۹۸) این برنامه تلویزیونی مجدداً از همین شبکه پخش خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز