بررسی ورود سرمایه های نامشخص در سینما و نمایش خانگی ( قسمت چهارم)

بازیگران جدید حاصل افزایش قیمت بازیگران هستند/ ما تهیه کنندگان مجبورر هستیم با نرخ تلویزیون پیش رویم

۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۰۷:۰۵:۰۰
کد خبر: ۸۲۲۱۴۲
بازیگران جدید حاصل افزایش قیمت بازیگران هستند/ ما تهیه کنندگان مجبورر هستیم با نرخ تلویزیون پیش رویم
زینب تقوایی تهیه کننده تلویزیون گفت: به دلیل افزایش قیمت بازیگران، صدا و سیما ترجیح می دهد از بازیگران تازه کار استفاده کند.

زینب تقوایی تهیه کننده سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری برنا ورود پول های نامربوط و نامشخص به نماش خانگی را تایید کرد و گفت: هر جایی که گردش مالی درجریان است امکان فساد و پولشویی وجود دارد. در نمایش خانگی هم همینطور است. بنده به شخصه در جریان هستم تعدادی از فیلم ها با پول های نامشروع ساخته می شود و تعدادی هم  از راه  درست. اینکه این موضوع را تعمیم  دهیم که نمایش خانگی از راه پول های نامربوط کسب  درآمد می کند اصلا درست نیست. چون باعث می شود سرمایه گذاران به خاطر قرار نگرفتن در مقابل این تهمت ها وارد این بخش نشوند و با این اتفاق، نمایش خانگی عملا فلج می شود.

وی دلیل ورود بازیگران جدید به سریال ها را افزایش قیمت بازیگران مطرح معرفی کرد و افزود: ما تهیه کنندگان مجبورر هستیم با نرخ تلویزیون پیش رویم. عده ای از بازیگران تفاوت تلویزیون و نمایش خانگی را می دانند و در فیلم هایی که ما پیشنهاد می دهیم دستمزد معقولی را اعلام می کنند. درصورتی که دستمزدشان در سینما و نمایش خانگی بالاتر است. عده ای هم هستند که اصرار دارند میزان دستمزدی که از نمایش خانگی می گیرند در تلویزیون هم همینطور باشد که مشخص است ما نمی توانیم از این بازیگران استفاده کنیم.

وی در ادامه افزود: این عوامل باعث شده تلویزیون به سمت جذب بازیگر جدید پیش رود. چه بسا در فیلم هایی که درحال پخش است حداقل 2 یا چند بازیگر جدید معرفی می شود. البته این اتفاق بدی نیست هم باعث می شود استعدادهای جدید کشف شوند هم اینکه مردم با چهره های جدید آشنا شوند.

تقوایی افزایش تولیدات نمایش خانگی را اتفاق بدی برای تلویزیون ندانست و گفت: جامعه امروزه ما نیاز به خوراک فرهنگی دارد و وضعیت موجود نشان می دهد که بازار هدف برای ساخت فیلم وجود دارد. بنابراین باید از مدیوم های مختلف خوراک مردم را تامین کنیم. نمایش خانگی اتفاقی است که در جامعه ما افتاده و اصلا هم اتفاق بدی نیست. اتفاقا باعث می شود تلویزیون به خودش بیاید و سطح خود را ارتقا دهد تا مخاطبانش ریزش نکند. اما وجود این مشکلات و حاشیه ها نیازمند به یک مدیریت فرهنگی قوی است. باید جلساتی برگزار شود تا قانون و چارچوب آن مشخص و به تمام حاشیه ها پایان داده شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز