بررسی اینستاگرام هنرمندان؛

مهناز افشار و دغدغه‌هایش در فضای مجازی!

۱۳۹۸/۰۱/۰۴ - ۱۱:۰۰:۰۰
کد خبر: ۸۲۲۴۱۷
مهناز افشار و دغدغه‌هایش در فضای مجازی!
ده پست از مهناز افشار در صفحه اینستاگرامش را ببینید.

شاید برای بسیاری از افراد، دنبال کردن دغدغه هنرمندان و مسائل شخصی‌شان جذاب باشد و امروز با فراگیر شدن فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی دسترسی به مسائل خصوصی و دغدغه‌های هر شخص حتی در دورترین نقاط جهان امکان‌پذیر می‌شود. در این بین برخی از افراد یا حتی هنرمندان با به اشتراک گذاشتن مسائل خصوصی‌شان توجه طرفداران خود را جلب می‌کنند و برخی با بیان دغدغه‌ها و اعتراضات و انتقاداتشان نسبت به مسائل مختلف به اتفاقات جامعه واکنش نشان می‌دهند و حتی برخی از هنرمندان از صفحه اینستاگرام یا دیگر صفحات مجازی به عنوان یک منبع درآمد استفاده می‌کنند. در نهایت نمی‌توان جایگاه ویژه‌ای که صفحات اجتماعی امروزه در زندگی افراد دارند را منکر شد و این صفحات حتی در تأیین جایگاه هنرمندان در جامعه نیز تأثیرگذار هستند.

خبرگزاری برنا به بررسی صفحه اینستاگرام چند شخصیت برجسته در عالم هنر پرداخته که در ادامه چند پست مهم از پست‌های اخیر مهناز افشار بازیگر سینما و تئاتر را می‌خوانید.

با نگاهی کلی به صفحه مجازی مهناز افشار در اینستاگرام به فعالیت‌های این بازیگر در سینما می‌رسیم که معمولاً هر فیلمی با بازی وی در سال گذشته اکران شده یا در جشنواره فجر حضور داشته در صفحه اینستاگرام افشار اطلاع‌رسانی شده است.

او در سال گذشته با سه فیلم «آشفته‌گی»، «ناگهان درخت» و «قسم» در جشنواره فیلم فجر حضور داشت و فیلم سینمایی «لس‌آنجلس تهران» را بر پرده سینماها داشت که فروش نسبتاً خوبی نیز داشته و این فیلم را می‌توان از فیلم‌های مهم سال دانست. اما مهناز افشار علاوه بر این در اینستاگرام فعالیت‌های دیگری نیز دارد که به عنوان مثال یکی از آنها تبلیغ یک دارو است که بعدها برای این بازیگر دردسرساز شد و دیگر فعالیت‌های اجتماعی وی معمولاً مربوط به حوزه زنان می‌شود که بعضاً برای این بازیگر حواشی بسیاری نیز داشت.

 

ناگهان درخت”

 

فیلمی از صفی یزدانیان

رنگ خوش زندگی 

رنگ خوش رابطه

بوی خوش مزرعه چای

و

مربای به خوشرنگ

 

آشفتگی

 

Don’t forget to smile

 آشفتگی

به کارگردانی فریدون جیرانی جان

فیلمی است در مورد عشق و جنایت

اولین نمایش فستیوال فیلم فجر

قَسَم

کارگردان محسن تنابنده 

مدیر فیلمبرداری تورج اصلانی

مدیر تولید حسن مصطفوی

به تهیه کنندگی الهام غفوری و جلیل شعبانی

بازیگران مهناز افشار، سعید آقاخانی، حسن پورشیرازی و مهران احمدی و بازیگران درجه یک دیگری که در فیلم خواهید دید.

اولین نمایش فستیوال فیلم فجر میبینیمتون

یاسین

نظر خودم همچنام عبور از این موضوعات بود اما یکوقتهایی میبینی تسویه حساب سیاسی و شخصی باعث به انحراف بردن ذهن مردم میشه. 

پس برای همه اونهایی که شرافتمندانه منتظر روشن شدن بعضی حواشی ها بودند اینکار انجام شد 

متاسفانه هر سال بیش از ۶۰۰۰ نفر از جوانان نازنین مملکتمان بر اثر سو مصرف مواد جانشان را از دست می‌دهند در صورتیکه این عزیزان می‌توانند با دریافت یک آمپول نالوکسان حیات بگیرند. هزینه این دارو بسیار ارزان است و در داروخانه ها هم در ایران موجود است تنها نیاز به اطلاع رسانی در میان جوانان ‌و خانواده آنها جهت استفاده بهنگام در زمان بروز عوارض ناشی از سو مصرف و تغییر سیاستگذاری کلان جهت ارایه این دارو در داروخانه ها به افراد بدون نیاز به دریافت نسخه پزشک می باشد. 

بیاید با یک اقدام جان یک جوان عزیز را نجات دهیم

@ayenehfoundation

مهم: عزیزانم این اطلاعات و این پیشنهاد از طرف پیج آینه و بزرگ مرد آقای داریوش اقبالی و دکتر کامیار اعلایی و عزیزانی است که خیلی در این رابطه زحمت کشیدند!

و اینجانب هیچ نقشی جز اطلاع رسانی ندارم

لیگ برتر

امروز لیگ برتر فوتبال زنان

در ورزشگاه راه آهن اکباتان به میزبانی آذرخش تهران در مقابل تیم ملوان انزلی 

من و دخترم از دیدن بازی زنان سرزمینم خیلی لذت بردیم.

تیم ملوان لایق بهترین هاست حمایتش میکنیم نتیجه بازی ۸-۰ به نفع ملوان انزلی

#فوتبال_زنان

در ضمن یلداتون هم مبارک

یک توضییح ساده

مهم، توجه داشته باشید که در این کمپین مصرف زیاد کاغذ نیز تبلیغ نمی شود اما صدمه ای که پلاستیک به محیط زیست می زند به مراتب مضرتر و خطرناک تر است . سالها زمان لازم است تا پلاستیک تجزیه شود...

مهناز افشار، بازیگر سرشناس سینمای ایران با کمپین #نهبهپلاستیک دویچه‌وله فارسی همراه شده و کودکان را در این ویدیو خطاب قرار داده است. خانم افشار از بچه‌هایی که به مدرسه می‌روند، خواسته تا از والدین خود بخواهند، تغذیه‌ای که قرار است با خود به مدرسه ببرند را داخل کیسه‌های پلاستیکی نگذارند. اگر شما هم فرزند مدرسه‌ای دارید، راه‌حل دیگری به نظرتان می‌رسد که بتوان کمتر از پلاستیک استفاده کرد؟

خانم افشار در این ویدیو از بچه‌ها خواستند که به کمپین #نهبهپلاستیک دویچه‌وله بپیوندد و آنها از پدر و مادرها بخواهند، کمتر پلاستیک مصرف کنند.

@dw_persian

مامان و بابا عزیز هر ویدیویی از بچه هاتون در همین راستای کمپین تهیه شد برای من و dw_persian 

دایرکت کنین تا منتشر کنیم

دنیای آیدا فقط دنیای مجازیه همه چی با لایک یا دیس لایک تعریف میشه

#لسآنجلستهران 

به کارگردانی تینا پاکروان

همچنان اکران در سینماهای ایران

روز ملی سینما مبارک

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز