با حضور در محل تصویر برداری؛

نمایندگان مجلس در سریال "نون.خ"

۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۳:۲۱:۴۸
کد خبر: ۸۲۲۷۲۱
همزمان با روزهای پایانی تصویربرداری سریال نوروزی " نون.خ" نمایندگان استان های خطه ی غربی کشور از پشت صحنه ی این مجموعه تلویزیونی بازدید و با عوامل آن گفتگو کردند.

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ در این دیدار ۶ نفر ازنمایندگان مجلس شورای اسلامی از استانهای کردستان و کرمانشاه با حضور در محل تصویر برداری این سریال نوروزی به تهیه کنندگی مهدی فرجی و کارگردانی سعید آقاخانی با این کارگردان و نیز مدیر شبکه اول سیما دیدار کردند.

‎حجت الاسلام سیدجواد حسینی کیافرهاد تجری، محسن بیگلری، شهاب نادری و احمد صفری از نمایندگان حاضر در این دیدار بودند.

گفتگو درباره ی داستان این سریال که در اقلیم غرب کشور می گذرد و فرهنگ و گویش کردی را در دل خود دارد از جمله مباحثی بود که میان نمایندگان مجلس شورای اسلامی و عوامل این سریال رد و بدل شد.

نمایندگان مردم استانهاى کرمانشاه و کردستان اابراز امیدوارى کردند این سریال که قرار است اولین بار بخشى از ویژگیهاى مردم غیور و مهربان غرب کشور را در رسانه ملى به تصویر بکشد بتواند در رسالت خود موفق باشد و رضایت مخاطبان را جلب کند و در جهت وحدت و انسجام ملى گام بردارد.

داستان سریال نوروزی " نون.خ" درباره ی مردی است که از دیار کردستان راهی تهران می شود تا طلب خود را دریافت کند.

سعیدآقاخانی، حمیدرضا آذرنگ، فریده سپاه منصور، علی صادقی، هومن حاج عبدالهی، نعیمه نظام دوست، سیروس میمنت، علی صالحی، پاشا جمالی، نسرین مرادی، هدیه بازوند، ندا قاسمی، صبا ایزدپناه، شیدا یوسفی و وحید قاضی زاهد از بازیگران این سریال نوروزی هستند.

فیلمنامه سریال نیز 

این مجموعه تلویزیونی که  توسط امیر وفایی به نگارش درآمده است کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیماست که در ۱۶ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای برای پخش در ایام نوروز ۹۸ از شبکه یک سیما تولید می‌شود.

سایر عوامل این پروژه عبارتند از؛

مجری طرح: حسن مصطفوی، مدیرتصویربرداری: امیرمعقولی، صدابردار: محمد شاهوردی،نورپرداز:حسن امیرزاده طراح گریم: عباس عباسی،

طراح صحنه: امین جهانی، 

طراح لباس: پگاه ترکی،دستیارکارگردان: مصطفی تنابنده، 

برنامه ریز: ساناز بصیر، 

عکاس: کوروش جوان.

نون . خ

 

نظر شما