به دنبال بازداشت خبرنگار شبکه پرس تی وی توسط آمریکا؛

قدردانی از رسانه ملی در پوشش حداکثری و مناسب رسانه ملی

۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۴:۰۴:۲۴
کد خبر: ۸۲۲۸۰۵
قدردانی از رسانه ملی در پوشش حداکثری و مناسب رسانه ملی
رئیس شورای نظارت بر سازمان صداوسیما از عملکرد مطلوب رسانه ملی در مواجهه با بازداشت خبرنگار شبکه پرس تی وی توسط پلیس آمریکا قدردانی کرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ غلامحسین محسنی اژه ای رئیس شورای نظارت بر سازمان صداوسیما در نامه ای خطاب به دکتر علی عسکری رئیس سازمان صداوسیما ، عملکرد معاونت های سیاسی و برون مرزی سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران و بویژه عملکرد شبکه پرس تی وی در خصوص افشای اقدام غیرانسانی و خلاف مقررات بین المللی پلیس آمریکا و اعتراض حق طلبان مناطق مختلف جهان را شایسته توصیف کرد.

وی تاکید کرد :  عملکرد خوب رسانه ملی ، بالاخره دولت آمریکا را به آزادی مرضیه هاشمی ، خبرنگار شبکه بین المللی پرس تی وی مجبور کرد.

محسنی اژه ای رئیس شورای نظارت بر سازمان صداوسیما ضمن تقدیراز عملکرد قابل قبول و به موقع رسانه ملی خاطرنشان کرد : به منظور فرهنگ سازی و بهره  برداری رسانه ای حداکثری، رسانه ملی باید این موضوع و موارد مشابه احتمالی در آینده را به مثابه غلبه نظام در عرصه جنگ رسانه ای بر استکبار، شکست هیمنه آن ، ناکام ماندن زورگویی آمریکا و مجبور شدن این دولت به عقب نشینی در برابر اقتدار جمهوری اسلامی ایران بازنمایی کند .

رئیس شورای نظارت بر رسانه ملی افزود : بهره برداری رسانه ای از موضوعات این چنینی فرصتی برای معرفی بیشتر چهره استکبار در اقتدارگرایی و نیز الگویی برای همه جوامع که ایستادگی ، مقاومت و پیروزی را به دنبال دارد ، در بر خواهد داشت.

پلیس فدرال آمریکا ، مرضیه هاشمی خبرنگار بین المللی شبکه پرس تی وی را که در 13 ژانویه 2019  برای دیدار خانواده و عیادت برادر بیمار خود به آمریکا سفر کرده  بود ، بدون هیچ تفهیم اتهامی در فرودگاه «سنت لوئیس» آمریکا دستگیر و به مدت 11 روز در بازداشت نگه داشت.

دولت آمریکا در برابر فشار رسانه ای قوی برای آزادی این بانوی مقاوم تاب نیاورد و مرضیه هاشمی بعد از سپری شدن بیش از 10 روز از بازداشت غیرقانونی، با استقبال گسترده مردمی به ایران بازگشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز