در ایام نوروز؛

عرضه اینترنتی تاک شو « وزه پلاس»

۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۴:۰۹:۱۳
کد خبر: ۸۲۲۸۶۲
عرضه اینترنتی تاک شو « وزه پلاس»
فیلمبرداری ویژه برنامه تاک شو فانتزی- سینمایی «وزه پلاس» برای عرضه اینترنتی در ایام نوروز به نیمه رسید.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ در حال حاضر در استودیو وزه فیلمبرداری نیمی از ویژه برنامه نوروزی به پایان رسیده و گروه در حال ادامه فیلمبرداری این تاک شو هستند.

.«وزه پلاس» یک سریال تاک شو با حال و هوای فانتزی و با حضور یک شخصیت به نام  «وزه » است، وزه عروسک سلبریتی و ثروتمندی از سرزمین خیالی ذهن مجری به نام جابلقاست که در یک شب قبل از سال نو به طرز شگرفی مهمان ثابت مجری می‌شود و با او برنامه وزه پلاس را اجرا می‌کند. ویژگی اصلی این برنامه این است که برای اولین بار با نگاه به مسائل روز هنری و اجتماعی، این مسائل را از منظر هنرسینما بررسی می کند و اولین برنامه اى به شمار می رود که با چنین دیدگاهی تولید می‌شود.

سازندگان این برنامه تلاش دارند که در کنار بررسی سینمای روز ایران، با حضور بازیگران و مهمان های مختلف در استودیوی برنامه، ضمن بررسی کارنامه آن ها از جدیدترین فعالیت های شان هم به مخاطبان آگاهی دهند.

این برنامه تاک شویی متفاوت و فانتزی است که در فضای مجازی پخش می شود و تولید آن به تهیه کنندگی امیر سید زاده تهیه کننده با سابقه سینما و تلویزیون انجام می‌شود. الهام قره خانی و مهرتاش مهدوی نیز کارگردان های «وزه پلاس » هستند که مدتی است مراحل تولید آن را پشت سر می‌گذارند.

«وزه پلاس» در پنجاه و چهار قسمت سی دقیقه ای تهیه و با شروع ایام نوروز در یکی از رسانه‌های اینترنتی منتشر خواهد شد.

عوامل این برنامه عبارتند از: تهیه کننده :سید امیر سید زاده  -کارگردان:الهام قره خانی - مهرتاش مهدوی، نویسندگان:دانش گیتی - محمد مهدی احدی، ناظر کیفی:محمدباقر تیموری، کارگردان تلویزیونی :کیوان تاج فر، اجرا:داریوش بشارت،گویندگان:آرمان غفاریان - ارشیا شریعتی، مدیر تولید:سید محمدحسین سیدزاده، بازیگران:حسین زارعی -مانلی أصفهانی - سامیار فاضلی، عروسک گردانان:بهرام بهبهانی - مهرنوش شریعتی، مدیر تصویر برداری:رضا ثابت پور، تدوین:حمیدرضا عسگری، طراح صحنه، گرافیست و طراح عروسک:حسین زارعی، طراح گریم:سید جلال موسوی ، صدا بردار:سیامک سلاطی، عکس:محمود رضا درخشنده، آهنگساز:حسین فاضل - سیامک سلاطی، دستیار اول کارگردان :لیلا اسبقی ، دستیار دوم کارگردان:محسن لاسمی، مدیر تدارکات:مهدی روزبهانی، روابط عمومی :علی ظهوری راد - آوا فوشریان

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز