بررسی اینستاگرام هنرمندان؛

نوید محمدزاده، ساده، کم حرف و تأثیرگذار

۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۰۶:۰۱:۲۵
کد خبر: ۸۲۳۰۲۱
نوید محمدزاده، ساده، کم حرف و تأثیرگذار
شاید برای بسیاری از افراد، دنبال کردن دغدغه هنرمندان و مسائل شخصی‌شان جذاب باشد و امروز با فراگیر شدن فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی دسترسی به مسائل خصوصی و دغدغه‌های هر شخص حتی در دورترین نقاط جهان امکان‌پذیر می‌شود. در این بین برخی از افراد یا حتی هنرمندان با به اشتراک گذاشتن مسائل خصوصی‌شان توجه طرفداران خود را جلب می‌کنند و برخی با بیان دغدغه‌ها و اعتراضات و انتقاداتشان نسبت به مسائل مختلف به اتفاقات جامعه واکنش نشان می‌دهند و حتی برخی از هنرمندان از صفحه اینستاگرام یا دیگر صفحات مجازی به عنوان یک منبع درآمد استفاده می‌کنند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، در نهایت نمی‌توان جایگاه ویژه‌ای که صفحات اجتماعی امروزه در زندگی افراد دارند را منکر شد و این صفحات حتی در تأیین جایگاه هنرمندان در جامعه نیز تأثیرگذار هستند.

خبرگزاری برنا به بررسی صفحه اینستاگرام چند شخصیت برجسته در عالم هنر پرداخته که در ادامه چند پست مهم از پست‌های اخیر نوید محمدزاده بازیگر سینما و تئاتر را می‌خوانید.

مطمئناً نوید محمدزاده یکی از محبوب‌ترین بازیگران حال حاضر سینمای ایران است. آثاری که او در آنها ایفای نقش کرده پرفروش‌ترین آثار غیرکمدی سینمای ایران هستند و با توجه به همین مسأله مخاطبان اصلی این بازیگر سینما را می‌توان مخاطبان جدی سینما دانست که احتمالاً بخش اعظمی از آنها افرادی فرهیخته هستند.

با نگاهی به صفحه اینستاگرام نوید محمدزاده می‌توان به یک نکته از شخصیت وی دست یافت. گویا او چندان علاقه‌ای به حرف اضافی ندارد و گاه بدون نوشتن متنی در پستش فقط با انتشار یک عکس حرفش را می‌زند، در صفحه اینستاگرام این هنرمند می‌توان به دغدغه هنرمندان و مسائلی که به آنها مربوط می‌شود رسید و از طرفی محمدزاده واکنشی به اتفاقات سیاسی و اجتماعی نیز دارد که این واکنش‌ها نیز تا حد زیادی بسیار کوتاه و گاه تنها در حد یک عکس صورت می‌گیرد.

نوید محمدزاده 1.7 میلیون دنبال‌کننده دارد و معمولاً پست‌ها و واکنش‌هایش نسبت به مسائل مختلف با بازخوردهای بسیاری همراه است.

موسوی

عشق را در پستوی خانه نهان باید کرد

شوق را در پستوی خانه نهان باید کرد

روزگار غریبی است نازنین ...

تبریک

تبریک،تمام

پناهجوی کرد

پناهجوی کُرد ایرانی محبوس در جزیره مانوس برنده جایزه ادبی مهم استرالیا شد.

بهروز بوچانی اهل ایلام، پناهجوی محبوس در جزیره مانوس، با ارزش‌ترین جایزه ادبی استرالیا را دریافت کرد. او پنج‌شنبه ۳۱ ژانویه برنده برای کتاب «دوستی به جز کوه‌ها نداشتم» جایزه بخش ادبیات غیرداستانی ویکتورین پرمیر شده. وی اجازه خروج از جزیره و شرکت در مراسم اهدای جایزه را نیافت.

حسین محب اهری

حسین محب اهری،تسلیت

فردوسی پور

ارکستر بزرگ بینوایان این‌ روزها در تهران رویال هال بینوایان به روزهای پایانی نزدیک می‌شود

.

کارگردان: حسین پارسایی

رهبر ارکستر: بردیا کیارس

طراح حرکت: علی براتی

.

بازیگران (به ترتیب حضور صحنه‌ای): پارسا پیروزفر، نوید محمدزاده، نیلوفر خوش خلق،سحر دولتشاهی، هوتن شکیبا، اشکان خطیبی، امیرحسین فتحی

با همراهی ۳۰۰ بازیگر، خواننده و نوازنده

.

طراح صحنه: سیامک احصایی

طراح لباس و آکسسوار: شیما میرحمیدی

طراح چهره پردازی: سارا اسکندری

طراح نور: مرتضی نجفی

طراح ویدئو: فراز اسکندری

طراح صدا: بامداد افشار

.

سرمایه گذار: محمدصادق رنجکشان

تهیه کنندگان: میثم احمدی و محمد قدس

.

خرید بلیت: irannamayesh .com@

.

ساعت ۱۹:۳۰

سالن تهران-رویال هال/ هتل اسپیناس پالاس

نوید محمدزاده

جایزه بهترین بازیگر مرد 

سومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم سلیمانیه 

برای فیلم بدون تاریخ،بدون امضأ

خرمشهر

#خرمشهر 

#آبادان 

#ایران

#خونین_شهر 

#آب_ندارند

صحبتهای سال گذشته من،در مورد ناصر خان ملک مطیعی متأسفانه انجام نشد،زمان داره زود می گذره ،هنوزم میشه تصمیم درست گرفت و احترام گذاشت به خواسته قلبی مردم... هفدهمین جشن حافظ_تابستان ۱۳۹۶

جای علی آقا معلم خالی بود در مراسم

پ.ن:برای سلامتی بهمن خان مفید دعا کنید

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز