افتخاری دیگر برای اصغر فرهادی؛

پخش «جدایی نادر از سیمین» از نتفلیکس

۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۰:۱۹:۴۱
کد خبر: ۸۲۳۱۷۸
پخش «جدایی نادر از سیمین» از نتفلیکس
نتفلیکس به عنوان بزرگ ترین رسانه تولید و عرضه سریال و فیلم های سینمایی، فیلم «جدایی نادر از سیمین» را پخش می کند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ نتفلیکس به عنوان بزرگ ترین رسانه تولید و عرضه سریال و فیلم های سینمایی با ده ها میلیون مشترک، توانسته در سال های اخیر به یکی از مراجع مهم و معتبر برای استفاده مخاطبان در جهان تبدیل شود. از این رو راه یافتن به فهرست آثار پذیرفته شده برای نمایش در این رسانه اتفاق مهمی برای هر فیلم و کارگردان آن محسوب می شود؛ اتفاقی که برای فیلم مطرح اصغر فرهادی رخ داده است.

در خبرها آمده در میان ۷۵ فیلمی که نتفلیکس اعلام کرده به فهرست آثار درحال پخش آن اضافه خواهد شد، نام فیلم «جدایی نادر از سیمین» اصغر فرهادی نیز دیده می شود. غول رسانه ای نتفلیکس اعلام کرده در ماه مارس، مجموعه ای از کلاسیک های سینمایی، فیلم ها و سریال های ماجراجویانه و عاشقانه را که مدت ها از سوی مخاطبانش، درخواست می شدند به مجموعه های در حال پخش اضافه خواهد کرد.

نتفلیکس از این فیلم به عنوان اثری نام برده که هر فردی باید ببیند و قرار است از ۱۵ ماه مارس به فهرست آثار این رسانه اضافه شود. در همین رابطه روز گذشته روزنامه سیاتل تایمز نوشته این فیلم هم یک درام دادگاهی است هم یک کنایه سیاسی و هم یک فیلم هیجانی پیچیده که همه با هم باعث جذب مخاطب می شوند و هر چه فیلم به جلو می رود و لایه های بیشتری از فیلم توسط مخاطب کشف می شود، علاقه مندی او نیز بیشتر می شود.

«جدایی نادر از سیمین» فیلمی در ژانر درام و محصول سال ۱۳۸۹ است. این اثر که برنده اسکار بهترین فیلم غیرانگلیسی زبان ۲۰۱۲ شده است و در سطح بین المللی بیشتر با نام جدایی (A Separation) شناخته می شود، پنجمین اثر سینمایی اصغر فرهادی محسوب می شود.

«جدایی نادر از سیمین» در زمان نمایش با فروش بیش از ۲۰ میلیون دلار، در صدر پرفروش ترین ها در نمایش جهانی قرار گرفت. از بازیگران اصلی آن می توان به پیمان معادی، لیلا حاتمی، شهاب حسینی، ساره بیات و مریلا زارعی اشاره کرد.

نظر شما