از پرس تی وی:

زوال اعتبار و وجهه عربستان نزد آمریکایی ها

۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۰۶:۰۰:۰۰
کد خبر: ۸۲۳۴۴۳
زوال اعتبار و وجهه عربستان نزد آمریکایی ها
زوال روزافزون اعتبار عربستان نزد سیاستمداران آمریکا در برنامه این هفته «از قلم افتاده» (Under reported) مورد بررسی قرار می گیرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، این برنامه به تهیه کنندگی حامد عزتی زاده به بحث پیرامون مطرح شدن دوباره موضوع قتل خاشقچی و در پی آن راه افتادن موج تازه ای از نارضایتی ها درخصوص روابط آمریکا و عربستان در میان سیاستمداران آمریکایی می پردازد. 

این برنامه ضمن اشاره به اعتراض اعضای کمیته روابط خارجی آمریکا نسبت به روابط اخیر میان رئیس جمهور آمریکا و سران عربستان سعودی و مروری بر گزارش سی ان ان درخصوص اقدام عربستان و امارات مبنی بر تحویل سلاح های ساخت آمریکا به گروه تروریستی القاعده، درخواست سیاستمداران آمریکایی مبنی بر اعمال شدیدترین تحریم ها علیه عربستان در پی قتل خاشقچی و واکنش ترامپ نسبت به این موضوع را مورد بحث و بررسی قرار می دهد.

واکنش سازمان ملل در برابر قتل جمال خاشقچی روزنامه نگار منتقد عربستانی در خاک ترکیه، جنگ یمن و دست داشتن عربستان، امارات و آمریکا در قتل هزاران یمنی بی گناه، درخواست دانشگاه های آمریکا مبنی بر توقف دریافت پول از عربستان و نارضایتی از سوی کسب و کارهای آمریکایی در قبال اقدامات عربستان در طی سال های اخیر از دیگر محورهای مورد بحث در این برنامه است.

«از قلم افتاده» به تهیه کنندگی حامد عزتی زاده، پنجشنبه 23 اسفند ماه ساعت 16:20 به وقت تهران به مدت 10 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه جمعه ساعت 03:00 ، شنبه ساعت 00:20 و 08:20 و یکشنبه ساعت 20:20  به وقت تهران پخش می شود.

نظر شما