مهران غفوریان:

امیدوارم همیشه دلیلی برای خندیدن داشته باشید/ عزت مردم ایران باید حفظ شود

۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۰۷:۰۰:۰۰
کد خبر: ۸۲۳۶۷۸
امیدوارم همیشه دلیلی برای خندیدن داشته باشید/ عزت مردم ایران باید حفظ شود
مهران غفوریان با تأکید بر اینکه مردم ایران مردمی با عزت هستند آرزوی سلامتی برای ایرانیان کرد و گفت: امیدوارم همیشه دلیلی برای خندیدن داشته باشید.

مهران غفوریان که امسال با مجموعه تلویزیونی و در گفت‌وگو با خبرنگار برنا، اظهار داشت: من حدود 11 ماه کار نکردم و با بازخوردهای بسیاری مواجه می‌شدم که بسیاری از افراد به من که من را تنها در «خندوانه» می‌بینند و دلیل کم کاری‌ام را جویا می‌شدند، این مدت فیلم‌های سینمایی بسیاری به من پیشنهاد شد که حاضر به بازی در آنها نشدم، من در کارم مدتی است به شدت سخت‌گیر شده‌ام و فکر می‌کنم سخت‌گیر شدن خیلی کار سختی نباشد و فقط یک بازیگر باید بلد باشد خیلی راحت به پیشنهادات بد نه بگوید.

غفوریان در ادامه خاطرنشان کرد: من به دلیل اینکه مدت‌ها در تلویزیون در یک سریال ایفای نقش نکرده بودم، دوست داشتم در یک سریال طنز حضور داشته باشم و از آنجا که سریال «زوج یا فرد» یک اثر مناسبتی برای نوروز است در آن حضور پیدا کردم و مسأله بعدی گروه بسیار خوب این سریال است، مهران مهام از تهیه‌کننده‌های خوب تلویزیون و دوست قدیمی من است و سریال‌های خوبی با وی کار کرده‌ام.

وی افزود: حضور هدایت هاشمی در این سریال برای من بسیار جذاب بود و در کنار این بازیگر قرار گرفتن اتفاق خوبی بود که در این سریال برای من رخ داد. همچنین من قبلاً با مرجانه گلچین همکاری داشته‌ام و در سریال دیگری با عنوان «راه در رو» نقش خواهر من بود که من در این سریال نیز دوباره افتخار این همکاری در نقش خواهر و برادر با مرجانه گلچین را دارم.

این بازیگر در ادامه درباره حضورش در سریال «زوج یا فرد» گفت: من خیلی خوشحالم با یک اثر نوروزی پس از حدود 11 ماه در یک سریال تلویزیونی حاضر شدم. در این سریال دیالوگ‌هایی که نویسنده‌ها نوشته‌اند دیالوگ‌های بسیار خوبی است و ما خط اصلی را از دیالوگ‌ها می‌گیریم اما آثار کمدی و طنز بداهه بالایی دارد و برخی مواقع برای بانمک‌تر شدن این کار را انجام می‌دهیم.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «زیر آسمان شهر» خاطرنشان کرد: بعضی آثاری که بازی کرده‌ام باعث شدند پیشنهادات دیگری که برای بازی دریافت کردم خیلی تکراری باشند. من فیلم «خالتور» را بازی کردم که خیلی‌ها آن اثر را دوست دارند اما پس از آن پیشنهادات بسیاری به من شد که شبیه به همان فیلم «خالتور» بود و برایم اصلا جذابیت نداشت که کار تکراری انجام دهم. اگر بخواهم بازیگری کنم نقش‌هایی که دوست داشتم برایم اهمیت دارند و خوشبختانه پیشنهاد نقش جدی هم داشتم که برایم خیلی خوشایند بود و تا امروز دو فیلم جدی بازی کرده‌ام.

وی افزود: آبان ماه سال گذشته قرار بود اولین فیلم سینمایی‌ام را بسازم که متأسفانه شرایط ساخت فراهم نشد، فیلمنامه این اثر که عنوانش «نون خامه‌ای» است را با محمدرضا آرین نوشتیم و امیدوارم امسال این اثر به تهیه‌کنندگی علی سرتیپی ساخته شود. از طرفی خیلی علاقه دارم فصل دیگری از سریال «زیر آسمان شهر» را بسازم که هنوز شرایطش فراهم نشده و من در حال حاضر یک برنامه را مدنظر دارم که در شبکه نسیم روی آنتن خواهد رفت. در حال حاضر قصد دارم تهیه‌کننده و کارگردان این برنامه تاک شو باشم که هنوز اسمش قطعی نشده است. این یک تاک شو است که در همه جای دنیا ساخته شده و در ایران برای اولین بار است که روی آنتن می‌رود.

بازیگر فیلم سینمایی «کلاهی برای باران» تأکید کرد: من امسال چند فیلم جدی بازی کردم و به تازگی در نقش‌های جدی ظاهر شده‌ام که فکر می‌کنم موفق بوده و علاقه دارم این تجربیات را تکرار کنم و سعی من بر این است تا در زمینه‌ای که می‌توانم فعالیت داشته باشم و هنوز دیده نشده‌ام، دیده شوم.

غفوریان در ادامه اظهار داشت: اگر بخواهم یک اتفاق تلخ از سال گذشته بگویم درگذشت هنرمندان عزیزی است که نمی‌دانم چرا نزدیک به نوروز و در ماه اسفند این اتفاق بیشتر رخ می‌دهد. مثلا علی معلم، عارف لرستانی، لوون هفتوان و چند هنرمند دیگر نزدیک به نوروز و معمولاً در ماه اسفند از دنیا رفتند و این اتفاق نزدیک به نوروز امسال نیز افتاد و متأسفانه خشایار الوند را از دست دادیم. این اتفاقات بسیار تلخ در نزدیکی نوروز کام همه ما را تلخ کرده و اگر بخواهم بهترین اتفاق خوب برای خودم در سال گذشته را عنوان کنم تولد فرزندم بود.

این بازیگر خاطرنشان کرد: اولین و آخرین آرزویی که در سال جدید برای مردم ایران دارم این است که وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم بهتر شود. چنین اتفاقی را از خدا برای مردم ایران می‌خواهم و از آنجا که به مسئولان کاملاً ناامید هستم فکر می‌کنم فقط خدا است که می‌تواند چنین آرزویی را برآورده کند. امیدوارم وضعیت اقتصادی در حدی خود باشد که مردم بتوانند حداقل با درآمدی که دارند زندگی خود را در وضعیتی مساعد سپری کنند و بتوانند از پس هزینه‌های خود برآیند.

وی افزود: مردم ایران، مردمی با عزت هستند که امیدوارم عزتشان حفظ شود، ایرانی‌ها مستحق بهترین اتفاق‌ها هستند و ثابت کرده‌اند که در هر شرایطی پای کشورشان خواهند ماند و لیاقت وضعیت بهتری دارند که امیدوارم امسال این اتفاق رخ دهد و مردم به آنچه که لیاقت دارند برسند. سال نو را به همه هموطنانم تبریک می‌گویم و امیدوارم همیشه دلشان شاد باشد و همیشه دلیلی برای خندیدن داشته باشند.

نظر شما