«العین الاسرائیلیه» العالم روایت می کند؛

بازخوانی شخصیت سید حسن نصرالله در رسانه های رژیم صهیونیستی

۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۷:۰۵:۰۴
کد خبر: ۸۲۳۹۲۶
بازخوانی شخصیت سید حسن نصرالله در رسانه های رژیم صهیونیستی
تحلیل رسانه های اسرائیل به سخنرانی اخیر سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله لبنان در برنامه «العین الاسرائیلیه» اختصاص دارد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، در این قسمت از برنامه «العین الاسرائیلیه» که مهمترین موضوعات مطرح رسانه های اسرائیلی را مرور می کند، به موضوع اهتمام این رسانه ها به بازخوانی شخصیت سید حسن نصرالله در پی سخنرانی اخیر وی می پردازد.

این برنامه تبیین می کند که پیش از این سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان در سالروز تاسیس «هیات حمایت از مقاومت اسلامی» در بیروت، سخنرانی کرده بود و ضمن محکوم کردن اقدام انگلیس در تروریست خواندن حزب الله، گفته بود؛ این حرکت غرب همان استراتژی تسلط بر منطقه است که از سال 1982 آغاز شده اما هر بار شکست خورده وامروز دشمن صهیونیستی از ورود به هر گونه جنگ با مقاومت می هراسد. واقعیت آن است که تحریم‌ها علیه حزب الله و همچنین درج نام این گروه در لیست گروه‌های تروریستی به مثابه جنگ علیه حزب الله است و ما نیز باید بر همین اساس، در این جنگ به میدان برویم و با عاملان آن مقابله کنیم.

موضوع رزمایش امریکا واسراییل و تحلیل رسانه های اسراییلی از آن و بررسی اهداف این رزمایش و احتمال هدف قرار دادن غزه از مباحث دیگری است که بازتاب آن در رسانه های اسرائیلی، توسط کارشناس سیاسی حاضر در استودیو واکاوی می شود.

«العین الاسرائیلیه» امشب ساعت 21 به وقت تهران از شبکه العالم پخش می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز