توسط موسسه هنرهای تصویری سوره؛

فیلم جنجانی جشنوراه فیلم فجر به نمایش خانگی رسید/ببینید

۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۰۹:۱۲:۲۶
کد خبر: ۸۲۴۰۵۵
فیلم جنجانی جشنوراه فیلم فجر به نمایش خانگی رسید/ببینید
فیلم سینمایی «سرو زیر آب» اثر «محمدعلی باشه‌آهنگر» از موسسه هنرهای تصویری سوره به نمایش خانگی آمد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ فیلم سینمایی سرو زیر آب در ژانر دفاع مقدس با موضوع شهدای گمنام، داستان جوانی از معراج شهدا را روایت می‌کند که در پی مصلحت اندیشی و تسکین درد فراغ عزیزان خانواده شهدا، دست به انجام امور غیر عرف می‌پردازد و دردسرهای زیادی برای معراج شهدا به وجود می‌آورد.

فیلم سینمایی سرو زیر آب، ششمین فیلم بلند محمدعلی باشه‌آهنگر توسط قلم وی و برادرش حامد باشه‌آهنگر به تحریر درآمده است که تهیه کنندگی آن را سید حامد حسینی بر عهده دارد. در این فیلم به حضور ستارگانی چون؛ بابک حمیدیان، مینا ساداتی، هومن برق‌نورد، مسعود رایگان، همایون ارشادی، ستاره اسکندری، شهرام حقیقت‌دوست، مهتاب نصیرپور، محمد هادی قمیشی و فرخ نعمتی نیز می‌توان اشاره کرد.

فیلم سینمایی سرو زیر آب محصول حوزه هنری در سی‌و‌ششمین جشنواره فیلم فجر توانست با حضور در خود در این جشنواره پس از نامزدی در 9 عنوان جایزه سیمرغ، برنده 3 سیمرغ بلورین برای طراحی صحنه توسط عباس بلودی، بهترین فیلم‌برداری توسط عباس زرین دست و بهترین فیلم از نگاه ملی شود.

فیلم سینمایی سرو زیر آب که در منظوم، مرجع سینما و تلویزیون ایران توانسته است امتیاز 5.9 از 10 را کسب کند به عنوان یک فیلم خوب در ژانر دفاع مقدس توسط مردم و کاربران سینما و تلویزیون ارزش‌گذاری شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز