به همراه رونمایی از پوستر؛

"وزه پلاس" از ابتدای نوروز نمایش می شود

۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۰۶:۰۰:۰۰
کد خبر: ۸۲۴۷۴۱
وزه پلاس از ابتدای نوروز  نمایش می شود
با به پایان رسیدن فیلمبرداری ویژه برنامه نوروزی "وزه پلاس"، از پوستر این تاک شو رونمایی شد.

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ با به پایان رسیدن فیلمبرداری ویژه برنامه نوروزی وزه پلاس، اولین قسمت از این برنامه از ۲۹ اسفند منتشر خواهد شد.

«وزه پلاس» یک سریال تاک شو با حال و هوای فانتزی و با حضور یک شخصیت به نام  «وزه» است، وزه عروسک سلبریتی و ثروتمندی از سرزمین خیالی ذهن مجری به نام جابلقاست که در یک شب قبل از سال نو به طرز شگرفی مهمان ثابت مجری می‌شود و با او برنامه وزه پلاس را اجرا مییکند. این برنامه گفت و گو محور با ایتم های متفاوتی تولید شده است و از ویژگی اصلی آن این است که برای اولین بار با نگاه به مسائل روز هنری و اجتماعی، این مسائل را از منظر هنر سینما بررسی می کند.

سازندگان این برنامه تلاش دارند که در کنار بررسی سینمای روز ایران، با حضور بازیگران و مهمان های مختلف در استودیوی برنامه، ضمن بررسی کارنامه آن ها از جدیدترین فعالیت های شان هم به مخاطبان آگاهی دهند.

این برنامه تاک شویی متفاوت و فانتزی است که در فضای مجازی پخش می شود و تولید آن به تهیه کنندگی امیر سید زاده تهیه کننده با سابقه سینما و تلویزیون انجام می‌شود. الهام قره خانی و مهرتاش مهدوی نیز کارگردان های «وزه پلاس » هستند.

«وزه پلاس» در پنجاه و چهار قسمت سی دقیقه ای تهیه و با شروع ایام نوروز در رسانه‌ اینترنتی فیلیمو منتشر خواهد شد. قرار است بخش اول «وزه پلاس» در۱۳  قسمت از ۵ عصر ۲۹ اسفند منتشر شده و در بخش دوم نیز انتشار آن بعد از ایام نوروز ادامه پیدا کند.

عوامل و دست اندرکاران «وزه پلاس» عبارتند از: تهیه کننده : رسانه اینترنتی فیلیمو و سید امیر سید زاده، کارگردان: الهام قره خانی - مهرتاش مهدوی، نویسندگان: دانش گیتی - محمد مهدی احدی، ناظر کیفی: محمدباقر تیموری، کارگردان تلویزیونی: کیوان تاج فر، اجرا :داریوش بشارت،گویندگان: آرمان غفاریان - ارشیا شریعتی،  مدیر تولید: سید محمدحسین سیدزاده، بازیگران: حسین زارعی -مانلی أصفهانی - سامیار فاضلی، عروسک گردانان: بهرام بهبهانی - مهرنوش شریعتی، مدیر تصویر برداری: رضا ثابت پور، تدوین: حمیدرضا عسگری،  طراح صحنه، گرافیست و طراح عروسک: حسین زارعی، طراح گریم: سید جلال موسوی، صدا بردار: سیامک سلاطی، عکس: محمود رضا درخشنده، آهنگساز:حسین فاضل - سیامک سلاطی، دستیار اول کارگردان: لیلا اسبقی، دستیار دوم کارگردان: محسن لاسمی، مدیر تدارکات: مهدی روزبهانی، روابط عمومی : علی ظهوری راد - آوا فوشریان.

 

 

نظر شما