سبد رنگارنگ شبکه ها در نوروز ۹۸؛

آمد بهار جانها ای شاخ تر برقصا/ ویزه برنامه های سال تحویل تلویزیون

۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۴:۲۳:۴۱
کد خبر: ۸۲۴۷۵۴
آمد بهار جانها ای شاخ تر برقصا/ ویزه برنامه های سال تحویل تلویزیون
شبکه های سیما در ایام نوروز، برای مخاطبان خود سفره هفت‌سین متنوعی تدارک دیده اند.

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر خبر گزاری برنا؛ همزمان با آغاز نوروز و نوشدن طبیعت، شبکه های سیما با ویژه برنامه هایی جذاب و شاد، فیلم های شاخص سینمای ایران و جهان، سریال های طنز و درام و ... به استقبال بهار 98 می رود.

ویژه برنامه های تحویل سال

ویژه برنامه «فرمول یک» ویژه تحویل سال 98 شبکه یک ، با اجرای علی ضیا خواهد بود. در این برنامه که در گروه اجتماعی شبکه یک تهیه شده است جمعی از هنرمندان، خوانندگان و چهره های محبوب سینما و تلویزیون دعوت شده است تا در کنار هم مراسم تحویل سال 98 را اجرا کنند . به ویژه اینکه مردمی ترین چهره سال هم که با رای مردم انتخاب شده است معرفی می شود.

این برنامه از ۲۵ تا ۲۹ اسفند هر شب به مدت پنج شب بعد از خبر ساعت ۲۱ پخش خواهد شد.

چهارشنبه نیز برنامه در دو بخش، روی آنتن می رود و بار اول از ساعت 19 تا 20:30 روی آنتن شبکه یک خواهد بود و بار دیگر نیز از ساعت 23 تا دقایقی پس از تحویل سال پخش خواهد شد.

 «پل فروردین» عنوان ویژه برنامه تحویل سال شبکه دو سیما به تهیه کنندگی مهدی بابایی و احسان ارغوانی و کاری از گروه اجتماعی فرهنگی است که سه شنبه 28 اسفند از ساعت 23:30 و چهارشنبه 29 اسفند از ساعت 19 تا 3 بامداد با تدارک بخش هایی متنوع و مفرح و طراحی ویژه هایی هایی نوین و خلاقانه به بینندگان تقدیم می شود و گلچین آن نیز در فواصل برنامه های نوروزی پخش خواهد شد.

همچنین «پل فروردین» به صورت یک برنامه شبانگاهی از چهارشنبه 22 اسفند تا دوشنبه 27 اسفند ساعت 23:30 و از پنجشنبه اول تا جمعه 16 فروردین ساعت 23 در جدول پخش برنامه های شبکه دو قرار دارد. این مستند ترکیبی در هر قسمت با یک چهره مطرح فرهنگی، هنری و ورزشی همراه شده و با او به یکی از روستاهای جذاب و زیبای ایران سفر می کند. سپس مهمان در برنامه حاضر شده و مجری با وی پیرامون این مستند، روستاهای ایران و جاذبه های گردشگری آن گفتگو می کند.

 ویژه برنامه تحویل سال 1398، سه شنبه 28 و چهارشنبه 29 اسفند ماه روانه آنتن شبکه سه خواهد شد .

این برنامه با اجرای احسان علیخانی و با حضور ده ها چهره مطرح از حوزه های مختلف علمی، فرهنگی، ورزشی  و هنری و همچنین نخبگان جوان کشور، مهمان ویژه برنامه تحویل سال شبکه سه خواهند بود.

«بهار جان» عنوان ویژه برنامه تحویل سال شبکه پنج سیما به تهیه کنندگی محمد قنبری است که با آیتم های جذاب و متنوع به استقبال نوروز 98 می رود. این ویژه برنامه با دو مجری از شب 27 اسفندماه به مدت 3 شب روی آنتن می رود. دعوت از چهره ها و شخصیت ها فرهنگی، هنری، و...، اجرای کنسرت زنده، میان برنامه ، گزارش سفرنامه مشهد مقدس، نجف و ارتباط زنده و مستقیم با کربلا معلی از بخش های این برنامه است.

 برنامه «نوبهار» ویژه برنامه تحویل سال شبکه هفت سیما شد. گروه مهارت های تخصصی و عمومی شبکه هفت سیما به تهیه کنندگی محمد حسین رضوی ویژه برنامه «نوبهار» را از 27 اسفند ماه تا 2 فروردین ماه 98 راهی آنتن می کند.

در این ویژه برنامه که با اجرای حمید گودرزی پخش می شود از مهمانان ویژه ای در عرصه های مختلف هنری، ورزشکاران، خوانندگان و... دعوت به عمل آمده است.

 ویژه برنامه تحویل سال نو شبکه قرآن از حرم مطهر امام رضا (ع) به صورت ترکیبی  در 300 دقیقه پخش می گردد.

 شبکه های افق و جام جم نیز با ویژه برنامه هایی به استقبال سال نو می روند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز