سبد رنگارنگ شبکه ها در نوروز ۹۸؛

دستپخت تلویزیون برای نوروز

۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۴:۲۱:۲۰
کد خبر: ۸۲۴۷۵۹
دستپخت تلویزیون برای نوروز
شبکه های سیما در ایام نوروز، برای مخاطبان خود سفره هفت‌سین متنوعی تدارک دیده اند.

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر خبر گزاری برنا؛ همزمان با آغاز نوروز و نوشدن طبیعت، شبکه های سیما با ویژه برنامه هایی جذاب و شاد، فیلم های شاخص سینمای ایران و جهان، سریال های طنز و درام و ... به استقبال بهار 98 می رود.

مسابقات

شبکه یک سیما

مسابقه آشپزی «دستپخت» با حضور خانواده های ایرانی که در مسابقه بزرگ آشپزی شرکت می کنند، از یکم فروردین هر شب در ۱۶ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای از شبکه یک پخش خواهد شد. این برنامه به تهیه کنندگی سید وحید حسینی است که با فضایی عیدانه و حال و هوای نوروز روی آنتن خواهد رفت.

شبکه دو سیما

«مسابقه محله» عنوانی نام آشنای برای کودکان دیروز و امروز است که با تهیه کنندگی و اجرای مسعود روشن پژوه و اجرای مسابقه های جذاب و شاد در مناطق مختلف کشور در ایام نوروز هر روز ساعت ۱۴:35 از شبکه دو سیما پخش می شود.

شبکه سه سیما

مجموعه برنامه «عصر جدید» با موضوع استعدادیابی در حوزه‌های ورزشی، سرگرمی و هنری در ایام نوروز 98، هر شب از  شبکه سه سیما پخش می شود.

این مسابقه بزرگ  استعداد یابی به تهیه کنندگی و اجرای احسان علیخانی است و رویا نونهالی، امین حیایی، آریا عظیمی نژاد و سید بشیر حسینی ترکیب داوران این مسابقه استعدادیابی را تشکیل می دهند.

 مسابقه تلویزیونی «برنده باش» با هدف ترویج و ارتقاء فرهنگ کتابخوانی و مطالعه، با اجرای محمدرضا گلزار هر شب در ایام نوروز 98 از شبکه سه سیما پخش خواهد شد. تهیه کنندگی این مسابقه را هاشم رضایت برعهده دارد.

مسابقه استعدادیابی «ستاره‌ساز» به تهیه کنندگی جواد فرحانی با اجرای امیرعلی دانایی و محمدحسین میثاقی   نوروز ۹۸ روی آنتن شبکه سه خواهد رفت و پس از آن به صورت هفتگی پخش خواهد شد.

 بعد از فراخوان عمومی برای شناسایی استعداد بیش از چند هزار نفر متقاضی و حضور کارشناسان نامی عرصه فوتبال ایران مانند مجتبی جباری، خداداد عزیزی، فیروز کریمی و ادموند بزیک در نقاط مختلف کشور، مراحل آزمون استعداد یابی از متقاضیان انجام شد و از میان آنها ۱۶۸ نفر  برگزیده و به مسابقه راه یافتند.

 با توجه به گستره جغرافیایی کشور، این مسابقه سه مرحله دارد که در قسمت های ابتدایی برنامه، توضیحات مبسوط این سه مرحله و جزئیات استعدادیابی و نحوه فعالیت کارشناسان برنامه به اطلاع بینندگان خواهد رسید.

مستند «مسابقه فرمانده» نیز کاری از سازمان هنری رسانه ای اوج، در ایام نوروز 1398 هر شب از شبکه سه  پخش می شود.

شبکه چهار سیما

مسابقه تلویزیونی «گام دهم» با اجرا و تهیه کنندگی میثم بهزادی در ایام نوروز هر شب ساعت 22:30  از شبکه چهار سیما پخش می شود.

این مسابقه با محوریت نوآوری و فناوری در چهار شاخه اصلی ایده پردازی، نظریه، اختراعات و ابتکارات و طراحی صنعتی تولید شده است.

این مسابقه متشکل از 3 فصل است در فصل اول که نورز 98 پخش می شود شامل فراخوانی است که شرکت کنندگان در عرصه های مختلف انرژی، حمل و نقل و مسکن و شهرسازی و ... شرکت می کنند و طرح های خود را جهت معرفی در برنامه و حمایت خط تولید ارسال می کنند.

شبکه پنج سیما

مسابقه «پنج ستاره» با اجرای حمید گودرزی در نوروز 98 از شبکه پنج سیما پخش می شود. مخاطبان در ایام تعطیلات نوروزی مسابقه «پنج ستاره» را با فرمی متفاوت خواهند دید و چهر ه های سرشناس در این برنامه حضور خواهند داشت.

مسابقه «منچ» که برگرفته از بازی سنتی منچ و در فضایی متفاوت و با نشاط است روی آنتن شبکه پنج می رود.

شبکه آموزش سیما

برنامه «قند پهلو» در قالب مسابقه مشاعره و طنز ادب فارسی با حضور شرکت کنندگان در برنامه و به جهت افزایش نشاط اجتماعی در جامعه در ایام نوروز از شبکه هفت سیما پخش می شود.

مسابقه «قند پهلو» به تهیه کنندگی امیرقمیشی در ایام نوروز هر شب ساعت 23 از شبکه هفت سیما پخش می شود.

شبکه نسیم

برنامه تلویزیونی «کودک شو» با اجرای پژمان بازغی، از ۲۸ اسفند تا پایان تعطیلات نوروزی مهمان خانه‌ها خواهد بود. این برنامه هر شب ساعت 21:30 روی آنتن شبکه نسیم خواهد رفت.

این برنامه نوروز امسال با حال و هوایی بهاری و عیدانه میزبان خانواده‌ چهره‌های برجسته کشور خواهد بود و با حضور آن‌ها نوروز ۹۸ را جشن خواهد گرفت.

برنامه تلویزیونی «شوتبال» از ۲۵ اسفند تا پایان عید نوروز، هر شب با اجرای امیرحسین رستمی با حال و هوایی بهاری و مهمانان ویژه ساعت ۲۰ روی آنتن خواهد رفت.

شبکه قرآن و معارف

مسابقه «24» اولین مسابقه تلویزیونی حافظان قرآن کریم در حوزه معارف، نهج البلاغه و تفسیر در 18 قسمت تولید، مسابقه «چهل ستاره» با موضوع معرفی نخبگان و حافظان نوجوان و جوان، مسابقه «رضوی» با محوریت مفاهیم سوره انسانی به صورت زنده از صحن گوهر شاد حرم مطهر رضوی میهمان مخاطبین ارجمند خواهد بود.

شبکه افق

مستند مسابقه «خانه ما» که یک رئالیتی شو ایرانی است که رقابت سه خانواده را نمایش می دهد  و «مسابقه فرمانده» روی آنتن شبکه افق می رود.

شبکه امید

«نبرد ربات‌ها» نیز در ایام نوروز با پخش مسابقه بین ربات‌های جنگجو در شهر کرمان برگزار می‌شود. هدف از این برنامه نشان دادن توانمندی‌های نوجوانان در ساخت ربات‌های جنگی و استفاده آنان از علم و فناوری‌های نوین در 32 گروه حذفی و در دو رشته کلاس ربات‌های 30 و 60 کیلوگرم با تهیه کنندگی غلامرضا بختیاری از 29 اسفند در 16 قسمت 27 دقیقه‌ای هر روز برای علاقمندان پخش خواهد شد.

شبکه جام جم

مسابقه خانوادگی «دوربین» از مسابقات جذابی است که از شبکه جام جم پخش می شود.

شبکه مستند

سری جدید مستند مسابقه «خانه ما» در شهر تبریز، موضوع مدیریت مصرف و کنترل هزینه ها در میان سه خانواده را به رقابت می گذارد و لحظات شاد و مفرحی را به تصویر می کشد.

مسابقه مستند«فرمانده»، از برنامه های جذاب این شبکه است که یک فرمانده نظامی با کمک دستیارانش مراحل مختلفی را برای رقابت شرکت کنندگان که از اقوام و استان های مختلف می باشند، را تعریف می‌کنند و پس از آموزش‌های اولیه مسابقه آغاز می‌شود و فرمانده و دستیارانش بر عملکرد شرکت‌کنندگان نظارت می‌کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز