در شبکه پرس تی وی؛

انتقاد سناتور آمریکایی از ترامپ درمورد دروغگویی

۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۵:۱۱:۰۴
کد خبر: ۸۲۵۲۶۲
انتقاد سناتور آمریکایی از ترامپ درمورد دروغگویی
سفر رییس جمهوری ایران به عراق، انتقاد سندرز سناتور دموکرات از ترامپ و گسترش همکاری ها میان ایران و سوریه موضوعات مورد بررسی در برنامه این هفته «نشر خبر» در شبکه پرس تی وی است.

به گزارش گروه فرهنگ وهنر خبرگزاری برنا؛ این برنامه با نگاهی به سفر حسن روحانی به عراق و دیدار با برهم صالح رئیس جمهور عراق، روابط دو کشور به منظور افزایش همکاری ها در زمینه های انرژی، حمل و نقل، کشاورزی، صنعت، بهداشت و ... را مورد بحث و بررسی قرار می دهد.

این برنامه همچنین به گفت و گو پیرامون نقش عراق برای کمک به ایران در بی اثر کردن تحریم های آمریکا و اقدامات ایران برای تقویت روابط با کشورهای همسایه می پردازد.

«نشر خبر» در ادامه، انتقاد برنی سندرز، سناتور دموکرات ایالت ورمونت آمریکا از دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا را که وی را دروغگو نامیده است، بررسی کرده و سخنان وی را که خود را برای انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 آمریکا آماده می کند، درخصوص سیاست ها و اقدامات ترامپ در سال های اخیر به بحث می گذارد.

نگاهی به سفر بشار اسد به ایران و دیدار با مقام معظم رهبری عنوان موضوع دیگری است که در این برنامه مورد نقد و بررسی قرار می گیرد. در این زمینه، نگاهی به نقش ایران در مبارزه با تروریست ها و گروه های تحت حمایت کشورهای غربی در سوریه و مروری بر توافق میان دولت های ایران و سوریه بر گسترش همکاری ها از جمله محورهای مورد بحث به شمار می رود.

«نشر خبر» به تهیه کنندگی النا فکلینا و با اجرای لمبیت اپیک، یکشنبه 26 اسفند ماه ساعت 17:00 به وقت تهران به مدت 10 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود.

نظر شما