در حمایت از تولید ملی؛

«شش قهرمان و نصفی» روی آنتن شبکه ۵

۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۲:۵۷:۲۷
کد خبر: ۸۲۵۵۷۵
«شش قهرمان و نصفی» روی آنتن شبکه ۵
سریال «شش قهرمان و نصفی» با موضوع حمایت از کالای ایرانی در ایام نوروز ساعت 23 از شبکه پنج روی آنتن می رود.

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ این سریال به کارگردانی حسین قناعت در ژانر طنز خانوادگی به موضوع حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی می پردازد.

«شش قهرمان و نصفی» با حمایت سیما فیلم تولید شده و اولین و مهمترین هدفی که این سریال دنبال می‌کند، تشویق تمامی هم وطنانمان برای خرید کالای ایرانی و حمایت از تولید ملی با زبان طنز است.

اکبر عبدی، شهرام قائدی، بیژن بنفشه خواه، بهاره رهنما، ارژنگ امیرفضلی، رؤیا میر علمی، نادر سلیمانی، رامین ناصر نصیر، امیر غفارمنش، حامد هایدی، حسین رفیعی، ساناز سماواتی، عباس محبوب، علیرضا درویش، حامد آهنگی، مرتضی زارع، نفیسه روشن، نادیا فرحی و علی عبدالشاهی نیز از جمله بازیگران این مجموعه طنز هستند.

سریال " شش قهرمان و نصفی " در ایام نوروز هر شب ساعت 23 پخش و بازپخش آن ساعت 3بامداد و 19 روز بعد خواهد بود. 

فیلم های سینمایی در تعطیلات نوروزی   

گروه تامین شبکه پنج سیما، در ایام تعطیلات نوروزی با  17 فیلم های سینمایی و تلویزیونی از برترین های سینمایی ایران و جهان و دیگر برنامه ها با مخاطبان همراه می شود. 

پخش فیلم های سینمایی این شبکه از روز 29 اسفندماه ساعت 13:30 شروع و تا 16  فروردین ماه ادامه خواهد داشت. یورش، تاکسی 5، مکانیک، کارآگاه خصوصی 1 و 2، آلفا، مرد مورچه ای و زنبور، خشم، سوختن و ... عناوین فیلم های سینمایی شبکه پنج سیما است. 

مسابقه بر خط شو در بهار طبیعت 

مسابقه زنده  تلفنی " بر خط شو"  نیز در ایام تعطیلات نوروزی مهمان خانه مخاطبان خواهد بود. این مسابقه طبق روال هرشب ساعت 21 با اجرای بهروز تشکر بر روی آنتن شبکه پنج سیما می رود.  

" بر خط شو" در راستای افزایش سطح آگاهی و اطلاعات عمومی در کنار، ایجاد فضای سرگرمی سالم و شاد برای خانواده ها در ساعات شبانگاهی طراحی شده است. 

مسابقه تلفنی و زنده " برخط شو" کاری از واحد پخش شبکه پنج سیماست.

منتخب اختیاریه در  بهار 98

منتخب  برنامه اختیاریه نیز در ایام نوروز هر روز ساعت 9:50 از شبکه پنج سیما پخش می شود. 

«اختیاریه» تالار گفتگوی چالشی و صریح است و تلاش دارد تا با شخصیت‌های شناخته شده فرهنگی، هنری، سیاسی، اجتماعی و علمی در متن جامعه، گفتگوهای فرامتنی انجام دهد.

سید مرتضی فاطمی تهیه کننده و مجری این برنامه و فواد صفاریان‌پور کارگردان این برنامه تلویزیونی است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز