خبر بد تایید شد!/عادل فردوسی‌پور از «نود» رفت!

۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۵:۴۴:۱۰
کد خبر: ۸۲۵۷۱۹
خبر بد تایید شد!/عادل فردوسی‌پور از «نود» رفت!
مدیر روابط عمومی سازمان صدا و سیما از روی آنتن رفتن برنامه «نود» با گروهی جدید خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، طبق پیگیری‌های خبرنگار برنا، به نظر می‌رسد گفته‌های میثم فضعلی مدیر گروه ورزش شبکه سه مبنی بر خداحافظی عادل فردوسی‌پور با برنامه «نود» صحت دارد و امشب این مجری پرطرفدار از برنامه «نود» خداحافظی می‌کند.

در حالی خبر از اتمام پخش برنامه «نود» با اجرای عادل فردوسی‌پور در خبرگزاری‌های کشور به نقل از مدیر روابط عمومی سازمان صدا و سیما منتشر شده که به نظر می‌رسد این برنامه امشب با اجرای این مجری روی آنتن خواهد رفت و فردوسی‌پور از این برنامه پس از سال‌ها خداحافظی خواهد کرد.

رنجبران روابط عمومی صداوسیما، با اشاره به گفتگوی دکتر علیعسکری در حاشیه جلسه هیات دولت در خصوص ادامه فعالیت عادل فردوسی پور در شبکه سه سیما گفت عنوان کرده که همان طور که ریاست سازمان اشاره کرد عادل فردوسی پور در شبکه سه سیما خواهد ماند اما تحولاتی در حوزه ورزش سیما نیز خواهد بود.  قرار است تحولاتی در حوزه ورزش سیما و برنامه نود از سال آینده صورت پذیرد.

همان طور که میثم فضعلی دیروز اعلام کرد تحولاتی ویژه در برنامه نود از سال آینده صورت خواهد گرفت و این برنامه با گروهی جدید روی آنتن خواهد رفت اما درعین حال از ظرفیت های عادل فردوسی پور در برنامه های دیگر استفاده خواهد شد.

مسئولان شبکه سه بسیار امیدوارند که از ظرفیت فردوسی پور در جایگاه قائم مقامی شبکه ورزش استفاده کنند و همچنان بر این پیشنهاد پافشاری می کنند. عادل فردوسی پور از تهیه کنندگان قدیمی و موفق رسانه ملی در شبکه سه سیما به شمار می رود و اگر هم این پیشنهاد را نپذیرد مسئولان شبکه سه و کانال ورزش قطعا از وجودش در برنامه های دیگر استفاده خواهند کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز