الهام صفوی‌زاده:

این مردم هستند که گلزار را انتخاب می‌کنند

۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۰۹:۰۸:۰۰
کد خبر: ۸۲۶۰۰۲
این مردم هستند که گلزار را انتخاب می‌کنند
الهام صفوی‌زاده ورود بازیگران به عرصه مجری‌گری را اتفاقی مثبت دانست و گفت: اگر مردم از اجرای یک مجری استقبال کنند به نظرم آن برنامه، برنامه‌ای موفق است.

الهام صفوی‌زاده مجری تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار برنا، اظهار داشت: به نظر من هر شخصی که بتواند نظر مخاطبان را به خود جلب کند و مردم را پای تلویزیون نگه‌ دارد ارزشمند است و رسانه ملی باید رسانه‌ای باشد که مردم حمایتش کنند و وقتی برنامه‌ای پرطرفدار می‌شود و مردم برنامه و مجری‌اش را دوست دارند به نظرم هیچ ایرادی ندارد که این برنامه به فعالیت خود ادامه دهد.

صفوی‌زاده خاطرنشان کرد: من برنامه محمدرضا گلزار را ندیدم و نمی‌توانم درباره اجرای وی نظری بدهم اما هر شخصی در تلویزیون که بتواند مردم را به دیدن برنامه‌ها و سریال‌ها ترغیب کند می‌تواند فردی مناسب باشد و فرقی نمی‌کند که یک هنرپیشه یا موسیقیدان یا خواننده مجری باشد، قطعاً نظر مردم مهم است و اگر مردم برنامه‌ای را دوست دارند آن برنامه موفق بوده است.

وی افزود: ما مجری‌های بسیار خوب زیادی داریم اما همیشه برخی بازیگران به دنیای اجرا ورود پیدا کرده و موفق نیز می‌شدند، به عنوان مثال می‌توان رسول نجفیان را مثال زد که اجرای خوبی نیز داشت و به نظرم مجری خوب بود و مردم از برنامه‌های وی استقبال می‌کردند. در نهایت امیدوارم جایزه‌ای که محمدرضا گلزار در جشنواره جام جم دریافت کرد به حق بوده باشد، هر چند که احتمال لابی‌گری یا پارتی بازی خیلی کم به نظر می‌رسد.

این مجری در پایان گفت: معمولاً بازیگرانی که در تلویزیون مجری می‌شوند برنامه‌های تولیدی را اجرا می‌کنند و تا جایی که من دیدم اکثر برنامه‌های زنده توسط مجری‌های حرفه‌ای اجرا می‌شود و این دو برنامه با هم تفاوت‌های بسیاری دارند و نمی‌توان هر دو را در یک رده قرار داد. مطمئناً در برنامه‌های زنده مجری باید تبحر بیشتری داشته باشد و به همین دلیل اکثر مجری‌هایی که برنامه‌های زنده را اجرا می‌کنند افراد متبحرتری هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز