تصویربرداری ادامه دارد؛

ادامه پخش «نهنگ آبی» از ۲۰ فروردین

۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۰۵:۰۲:۰۰
کد خبر: ۸۲۸۰۰۴
ادامه پخش «نهنگ آبی» از ۲۰ فروردین
​با ادامه تصویربرداری سریال نهنگ آبی در پایتخت، انتشار آن بعد از تعطیلات نوروزی از سر گرفته می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، تعطیلات نوروزی و اختلال در سیستم توزیع سراسری دی وی دی های سریال های شبکه نمایش خانگی انتشار این سریال ها را با توقف رو به رو کرده است. نهنگ آبی یکی از همین سریال های در حال انتشار است که تا پایان سال نود و هفت، 7 قسمت از آن منتشر و ادامه توزیع به 20 فرودین موکول شده است. این در حالی است که تیم تولید نهنگ آبی به طور همزمان در حال تصویربرداری قسمت های پیش رو این سریال در لوکیشن های مختلف در تهران و تدوین همزمان آن هستند. 

آنچه در 7 قسمت گذشته سریال نهنگ آبی به مخاطب عرضه شد، با روند رو به رشد در هر قسمت و تعلیق و جذابیت های داستان برای همراه کردن تماشاگر بود. اتفاقی که در شبکه های اجتماعی هم درباره آن بحث شد و نهنگ آبی را به سریالی تبدیل کرد که مخاطبان درباره آن بگویند: "هر قسمت از قسمت قبلی جذاب تر می شود". این جذابیت را علاوه بر داستان که گره های متعدد در روابط میان فردی شخصیت ها را با خود به همراه دارد، دیالوگ هایی که به قلم بهرام توکلی نوشته شده و بازی بازیگرانی چون لیلا حاتمی، مصطفی زمانی، ساعد سهیلی، ویشکا آسایش و حمیدرضا آذرنگ هم به وجود آورده است. 

نهنگ آبی در مقایسه با دیگر سریال های روز شبکه نمایش خانگی ویژگی هایی دارد که توان متمایز کردن این اثر را ایجاد  کرده است. ویژگی هایی از جمله کارگردانی فریدون جیرانی و تهیه کنندگی سعید ملکان، بازیگرانی که برای اولین بار در  رسانه خانگی ایفای نقش می کنند از جمله لیلا حاتمی و ساعد سهیلی و همچنین داستان پرکشش آن که نزدیک ترین روایت ها را از زندگی کنونی افراد جامعه به نمایش می گذارد. همچنین این سریال اولین تولید شبکه نمایش خانگی است که یک سرویس وی اودی یعنی فیلیمو در ساخت آن سرمایه گذاری کرده است. اتفاقی که نقطه قوت برای رشد فرهنگ تماشای آنلاین در ایران محسوب می شود و رونق تولید فیلم و سریال برای تماشای آنلاین را در آینده پیش رو خواهد داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز